پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ بعد از ظهر به وقت تهران

بازیگرانی که در اینستاگرام فالوور کاذب داشتند!

با اپدیت های جدید اینستاگرام بسیاری از بازیگران ایرانی با ریزش شدید فالوور های کاذب و پولی خود مواجه شده اند! پیج خانم بختیاری با ۵۰۰ هزار ریزش بیشترین تلفات را داشت…

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بهنوش بختیاری

حسام نواب صفوی و فرزاد فرزین هنرمندانی‌اند که بعد از تصمیم اینستاگرام مبنی بر حذف فالوورهای غیرواقعی با کاهش دنبال‌کنندگان رو به رو شده‌اند.

روز یکشنبه چهاردهم شهریور ماه مسئولان اینستاگرام تصمیم گرفتند فالوورهای غیرواقعی را شناسایی از این فضای مجازی حذف کنند. در پی این اقدام کم نبودند افرادی که تعدادی از دنبال‌کنندگان خود را از دست دادند.

بازیگران و خوانندگان مطرح هم از این قاعده مستثنی نبوده و برخی از آن ها با ریزش مخاطب مواجه شدند که این موضوع نشان می‌داد در صفحه این هنرمندان تعداد قابل توجهی فالوور غیرواقعی وجود داشته است.

بهنوش بختیاری یکی از این هنرمندان بود که همواره از صفحه او در اینستاگرام به عنوان یکی از پرکاربرترین صفحات یاد می‌شد. تعداد فالوئرهای او ۵ میلیون و دویست هزار نفر بود که بعد از حذف فالوورهای غیرواقعی به ۴ میلیون و هشتصد هزار نفر رسید.

حسام نواب‌صفوی هم دچار همین کاهش شد. صفحه او در اینستاگرام یک میلیون نفر فالوور داشت که در جریان ریزش‌های اخیر به ۶۰۰ هزار نفر رسید.

فرزاد فرزین؛ خواننده آلبوم «شش» هم با کاهش چند هزار تایی تعداد فالوور رو به رو شد.

اما تعداد فالوورهای برخی از هنرمندان تغییری نکرد. الناز شاکردوست، مهناز افشار، سحر قریشی و بهنوش طباطبایی از این دست هنرمندان هستند که هنوز کاهشی در تعداد فالوور نداشته‌اند.

کاهش کاربران غیرواقعی از سوی مدیریت اینستاگرام ادامه دارد و ممکن است بر تعداد کسانی که با کاهش تعداد مخاطبان رو به رو می‌شوند، افزوده شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *