پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱ بعد از ظهر به وقت تهران

اکران یک فیلم ایرانی در اسرائیل +عکس

یک فیلم ایرانی که به تقدیس فرقه ضاله بهائیت می پردازد راهی جشنواره اورشلیم اسرائیل شد. این فیلم پیش از این هم به خاطر تبلیغات علیه نظان جمهوری اسلامی در جشنواره کن جایزه گرفته بود.

نتیجه تصویری برای فیلم «لرد»

فرهنگ > سینما – کیهان نوشت:یک فیلم که پیش از این هم به خاطر تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران در جشنواره فیلم کن جایزه گرفته بود، این بار راهی رژیم صهیونیستی شد.

روزنامه کیهان پیش از این بارها نسبت به فیلم «لرد» به کارگردانی محمد رسول‌اف که به تقدیس فرقه ضاله بهائیت می‌پردازد هشدار داده بود.

رسول‌اف که متهم به فعالیت علیه امنیت ملی است و به قید وثیقه، خارج از زندان به سر می‌برد، طی سال‌های اخیر به فعالیت آزادانه خود در زمینه فیلمسازی ادامه داد. با این حال وی هیچ‌گاه برای مردم و داخل کشور فیلمی نساخته است. فیلم‌های وی که فاقد ساختار هنری و دراماتیک هستند، صرفا به عنوان خوراک تبلیغاتی راهی جشنواره‌های ضدایرانی شدند. فیلم اخیر وی نیز ضمن نمایش تصویری دروغین از ایران، به طور صریح و آشکار به حمایت از فرقه ضاله بهائیت می‌پردازد. این فیلم پس از حضور غیرقانونی در هفتادمین جشنواره فیلم کن فرانسه، این بار قرار است که در اسرائیل و جشنواره اورشلیم به نمایش دربیاید.

با توجه به انفعال دستگاه فرهنگی نسبت به چنین موضوعاتی، لازم است دستگاه‌های امنیتی و قضایی نسبت به خوش‌خدمتی محمد رسول‌اف به رژیم صهیونیستی رسیدگی کنند.

اکران یک فیلم ایرانی در اسرائیل

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *