جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۶ قبل از ظهر به وقت تهران

اکبر عبدی: ده نمکی مثل آدم بدبخت بیچاره ای است که یک شبه پولدار شده

آخرین قسمت از سری جدید «شام ایرانی» در حالی به شبکه خانگی عرضه شد که میزبان این قسمت اکبر عبدی بود که با پیش غذای آذری «آش دوغ» و البته غذای imagesاصلی «مرغ ترش» از مهمانانش که فیروز کریمی، بیژن بنفشه خواه و رضا داوودنژاد بودند پذیرایی کرد. به گزارش شبکه ایران این قسمت هم به مانند سه قسمت قبل این سری پر بود از شیرین کاریهای اکبر عبدی و طنزهای فی البداهه ای که او بیان می کرد.

در یکی از این شیرین کاریها وقتی عبدی در برابر این پرسش قرار گرفت که نظرش را درباره افرادی همچون مسعود ده نمکی، علی مطهری و علی دایی بیان کند باز هم این قوه طنزپردازی او بود که به سراغش آمد. به گزارش شبکه ایران عبدی در توصیف ده نمکی او را شبیه آدم بدبخت بیچاره ای دانست که یک شبه و با ساخت یک فیلم پولدار شده اما برای اینکه مال و اموالش نمود نداشته باشد همچنان در محله نارمک که محله ای متوسط نشین است سکونت دارد! البته بدین لحاظ می توان ده نمکی را هم محله ای رییس جمهور سابق هم دانست؛ همان رییس جمهوری که هر چه درباره گرانی قیمت از او می پرسیدند می گفت محله ما که ارزان است!

اکبر عبدی در توصیف علی دایی هم او را آدمی سختکوش قلمداد کرد و گفت:« در زمانی که در تاکسیرانی توپ می زد شبها به استادیوم آزادی می رفت و زیر نور ماه تمرین می کرد!!!» به گزارش شبکه ایران عبدی در توصیف علی مطهری نماینده صریح اللهجه مجلس هم گفت:«واقعا آدم جیگرداریه! که حرف دل مردمو می زنه. نمیدونم به خاطر باباش که چیزی بهش نمیگن یا اینکه واقعا جیگرداره.»

شبکه خبر

 

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *