پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱ بعد از ظهر به وقت تهران

اولین تصویر منتشر شده از «پسر جهنمی ۳» +عکس

نخستین تصویر از فیلم سینمایی “پسر جهنمی ۳” ساخته “نیل مارشال” منتشر شد. پیش از این قرار بود “گیلرمو دل تورو” ساخت این فیلم را بر عهده داشته باشد.

خبرگزاری میزان: نخستین تصویر از فیلم سینمایی “پسر جهنمی ۳” ساخته “نیل مارشال” منتشر شد. پیش از این قرار بود “گیلرمو دل تورو” ساخت این فیلم را بر عهده داشته باشد.

نخستین تصویر از فیلم سینمایی “پسر جهنمی ۳” ساخته “نیل مارشال” منتشر شد. پیش از این قرار بود “گیلرمو دل تورو” ساخت این فیلم را بر عهده داشته باشد.

با وجود ابراز علاقه گیلمو ئل‌تورو برای ساخت نسخه سوم از فیلم سینمایی “پسر جهنمی” آخرین اخبار حاکی از آن است که سران کمپانی “ملنیوم” به دنبال حضور کارگردان دیگری هستند.

دیوید هاربر، میلا جوکوویچ، ساشا لین، یان مک شین، کریستین کلب، پنلوپه میشل و سوفی اوکوندو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

پیش از این “گیلمو دل تورو” در روز‌های فیلمبرداری نسخه دوم از فیلم سینمایی “حاشیه اقیانوس آرام” با نام اصلی “گرداب” از علاقه خود برای ساخت نسخه سوم فیلم پرطرفدار “پسر جهنمی” خبر داده بود.

لری گوردون و لوبد لوین از گزینه‌های اصلی تهیه‌کنندگی فیلم “نیل مارشال” هستند و به احتمال فراوان مارک ریچاردسون نیز به آن‌ها اضافه خواهد شد.

جدیدترین نسخه از فیلم “پسر جهنمی” با نام فرعی “ظهور ملکه خون” به احتمال فراوان فیلمبرداری خود را از تابستان ۲۰۱۷ آغاز خواهد کرد. حضور “داگ جونز” بازیگر نقش “مرد ماهی” در فیلم پسرجهنمی نیز قطعی شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *