چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ بعد از ظهر به وقت تهران

امیر مقصودلو معروف به امیر تتلو دستگیر شد! +عکس

امیر تتلو خواننده زیرزمینی آنطور که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته بود توسط نیروی انتظامی بازداشت شده است. هر چند این اولین بار نیست و او دو سال گذشته هم بازداشت شد تا با نوشتن ندامت نامه دوباره از زندان آزاد شود.

همین چند روز پیش بود که جام جم خبر از احضار امیر تتلو به دادسرا داده بود آنهم به دلیل آنچه دادسرای فرهنگ و رسانه از آن با عنوان «تشویق نمودن جوانان به فساد و فحشا» یاد برده بود. همین احضاریه هم واکنش خواننده زیرزمینی را به همراه داشت. هر چند واکنش او تنها محدود بود به انتشار چند عکس همراه با توضیح در صفحه شخصی اش در اینستاگرام. رسانه ای که تبدیل شده است به کری خوانی او درباره هر مطلب و اتفاقی که در حوزه های مختلف می افتد.

 

%postname%

 

در روزهای گذشته چیزی که او را دوباره به اخبار رسانه های رسمی کشانده بود رفاقت و دوستی اش با محسن مسلمان بازیکن فوتبال تیم پرسپولیس بود. انتشار عکسی از او به همراه این بازیکن باعث شد پای محسن مسلمان به کمیته اخلاق فدراسیون باز شود و واکنش های بسیاری از اهالی فوتبال را هم به همراه داشت. از کریم باقری گرفته که از بازیکن این تیم حمایت کرد تا خداداد عزیزی که حمله تند و تیزی به امیر تتلو پیرامون اظهارنظرهایش درباره بازیکنان فوتبال داشت.

حاشیه سازی های او محدود به همین چند روز نیست و دعوای این خواننده زیرزمینی با بهنوش بختیاری بر سر تعداد فالوئرهای اینستاگرامش و ترانه او درباره انرژی هسته ای آن هم روی ناو ارتش جمهوری اسلامی از مهم ترین حاشیه های اخیر این خواننده است.

حالا آنطور که در صفحه شخصی این خواننده در اینستاگرام آمده او توسط نیروی انتظامی بازداشت شده است. هر چند این اولین بار نیست و او دو سال گذشته هم بازداشت شد تا با نوشتن ندامت نامه دوباره از زندان آزاد شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *