چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ قبل از ظهر به وقت تهران

اقای مدیر به خاطر شنیدن جواب رد خانم معلم ۱۹ ساله را زنده زنده آتش زد + عکس

دختر ۱۹ ساله پاکستانی به جرم جواب منفی به خواستگارش زنده زنده در آتش سوزانده شد.

%postname%

دختر ۱۹ ساله پاکستانی به دلیل امتناع از پیشنهاد ازدواج مردی بیوه که دو برابر سن اش را داشت زنده زنده به آتش کشیده شد.

“ماریا صداقت” ۱۹ ساله نخست از سوی گروهی از مردان مورد ضرب و شتم وحشیانه قرارگرفت، سپس با بنزین سوزانده شد. قربانی با ۸۵ درصد سوختگی به بیمارستان انتقال داده شد، اما از شدت جراحات وارده روز چهارشنبه گذشته در بیمارستان درگذشت.

 عمه این دختر جوان، آسیه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ۶ ماه قبل مدیر مدرسه ای که برادرزاده ام در آنجا بعنوان معلم مشغول به کار بود برای پسرش از ماریا خواستگاری کرده بود. به دلیل رد شدن این پیشنهاد از سوی خانواده ما، آنها دست به این انتقام وحشیانه زدند.

 همچنین عموی قربانی عبدالباسط گفته است که برادرزاده اش به شدت شکنجه شده بود. طبق گزارش پلیس این جوان قبل از مرگ نام مدیر مدرسه و ۴ مهاجم خود را بر زبان آورده بود.  بسیاری از این قتل های مشابه در این کشور رخ می دهد و همچنان زنان این سرزمین مورد ظلم و ستم قرار می گیرند. یکی دیگر از زنان پاکستانی در ماه نوامبر پس از رد کردن خواستگارش نیز سوزانده شد. “سونیا بی بی” دختر ۲۰ ساله ای که توسط دوست پسر سابق خود در مولتان مورد حمله قرار گرفت و از شدت جراحات وارده در بیمارستان درگذشت. تقریبا ۱۱۰۰ زن تحت عنوان «قتل ناموسی» در پاکستان در سال گذشته به قتل رسیدند. بسیاری از فعالان حقوق بشر سعی در متوقف کردن این اعمال خشونت آمیز نسبت به زنان پاکستانی دارند، اما تا کنون موفق به مقابله با این ظلم ها نشده اند. یکی دیگر از موارد اخیر ثبت شده در آوریل سال جاری بود که دختر نوجوانی به اتهام فراری دادن دوست اش با شخص مورد علاقه اش از سوی مردان قبیله اش محکوم به مرگ شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *