پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷ قبل از ظهر به وقت تهران

افزایش شیر مادر در طب سنتی

برای افزایش شیرمادر چه چیزی مفید است و چه چیزی مضر؟

پیش‌نویس خودکار

افزایش شیر مادر

مصرف روزی ۵قاشق جوانه گندم + ۱قاشق روغن زیتون / مصرف آش و سوپ گندم / مصرف سویق گندم / روزی ۱قاشق مرباخوری ترکیب سیاهدانه و عسل صبح ها ناشتا میل کند

( ۱واحد سیاهدانه را آسیاب کرده و بلافاصله با ۲واحد عسل مخلو‌ط کنید) .

صبحانه هفته ای ۳الی۴بار مخلوط ارده مایع و شیره انگور مصرف کنید .

مصرف شوید و تخم آن ، دمنوش زنجبیل ،مصرف شیرفندق ( مغزفندق خام ۵۰گرم +۳قاشق غذاخوری عسل +۳لیوان آب سرد فندق ها را آسیاب کرده و همراه آب و عسل داخل مخلوط کن بریزید) .

 

پرهیزات : از مصرف سیر. جعفری. موادسرد . غذاهای تند و پرادویه . سرخ کردنی . موادغذایی صنعتی و کارخانه ای . انواع کلم. پیاز . مارچوبه. تربچه پرهیز کنید.

 

مصرف شیر گاو تأثیری بر افزایش شیر مادر ندارد

برخی از مادران نیز تصور می‌کنند با خوردن شیر گاو و گوسفند موجب افزایش شیر خود می‌شوند درحالی که چنین نیست و تاثیری بر ازدیاد شیر مادر ندارد.

شیر هر موجودی مختص به کودک همان موجود است چرا که تاثیرات روانی مادر از طریق شیر به نوزاد منتقل می‌شود و شیر گاو باعث افزایش بیماری‌های هورمونی شده چرا که با تزریق بوون باعث افزایش شیر این موجود شده و با تغذیه مادر و یا نوزاد از شیر گاو این هورمون به نوزاد منتقل شده و باعث ایجاد بیماریهای هورمونی در او می‌شود.

 

به هنگام شیر دادن به کودک وضو گرفته و روبه قبله بنشینید

استفاده از لباس‌های تنگ به هنگام شیردهی موجب انقباض و کاهش شیر مادر می‌شود لذا توصیه می‌شود مادران در دوران شیردهی از لباس‌های آزاد و گشاد استفاده کنند؛ همچنین با حالات عصبی و ناراحتی به فرزند شیر ندهند چرا که موجب ایجاد استرس و در دراز مدت بروز ناهنجاری‌های روانی در کودک می‌شود.

بدن دائما در حال تولید انرژی است و تمام اجزای بدن دارای انرژی است که به هنگام گرفتن وضو ارتباط با انرژی ها زائد دور می‌شود که در دین اسلام نیز توصیه شده به هنگام شیر دادن به کودک وضو گرفته و روبه قبله بنشینید و انرژی های مثبت را افزایش داده که برج مغناطیسی بدن است، سوره قدر را بخوانید و ذکر بگویید چرا که در علاوه بر ثواب موجب عالمیت کودک می‌شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *