به گزارش عصر ایران “کوین اسپیسی” بازیگر سرشناس هالیوود که در سال های گذشته به واسطه بازی در سریال پرطرفدار” هاوس آو کاردز” – در ایران فصل های ابتدایی این سریال با نام خانه پوشالی پخش شده است – از سوی یک هنرمند دیگر متهم به آزار جنسی شده است.

دو روز پیش ” آنتونی رپ” هنرمند ۴۵ ساله آمریکایی در مصاحبه ای اسپیسی را متهم کرد که ۳۱ سال پیش و هنگامی که او تنها ۱۴ سال داشته قصد تجاوز جنسی به او را داشته است.

به گفته آنتونی رپ او ۳۱ سال پیش و هنگامی که تنها ۱۴ سال داشته برای یک مهمانی به آپارتمان اسپیسی در منهتن نیویورک رفته و در آنجا وقتی همه مهمان ها نیمه شب خانه را ترک کرده اند، اسپیسی او را قلمدوش به روی تخت برده و قصد تجاوز به او را داشته است. اسپیسی در آن موقع ۲۶ سال داشته است.

کوین اسپیسی و آنتونی رپ

این ماجرا به سرعت موجی علیه اسپیسی ایجاد کرد و او مجبور شد در صفحه توییتر خود در دو پاراگراف از خود دفاع کند.

اسپیسی در توییتر نوشت: ماجرا را به یاد نمی آورد اما اگر چنین اتفاقی روی داده او عمیقا اظهار تاسف می کند.

او در پاراگراف دیگر بیانیه توییتری اش اعتراف کرده که در طول عمر خود با زنان و مردان مختلفی روابط عاطفی داشته است و هم اینک نیز خود را یک مرد همجنسگرا می داند.

اعتراف کوین اسپیسی به همجنسگرا بودن در حالی است که تا کنون درباره زندگی خصوصی اسپیسی، گمانه زنی های زیادی می شده است.

برخی کاربران فضای مجازی و رسانه ها و هنرمندان با تقبیح نحوه واکنش اسپیسی اعتراف به همجنسگرا بودن از سوی او را مورد انتقاد قرار داده و این اقدام را نوعی تلاش برای ایجاد سپر دفاعی دانسته اند.

از سوی دیگر کمپانی نتفلیکس سازنده سریال پرطرفدار “هاوس آو کاردز” نیز اعلام کرده که سال آینده و همزمان با پایان یافتن ساخت فصل ششم از این مجموعه ، ساخت این سریال را خاتمه می دهد.

کوین اسپیسی نقش محوری و بازیگر نقش اول این سریال پرمخاطب است . او در این سریال نقش یک سیاستمدار فاسد و همجنسگرا را بازی می کند که برای رسیدن و باقی ماندن در قدرت حاضر است دست به هر جنایت و خیانتی بزند.