سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

اعترافات هولناک سولماز بعد از دستگیری

مجله انلاین دوستان : «در زندگی همیشه از سوی مردان ضربه خوردم و وقتی نتوانستم از آنها انتقام بگیرم، تصمیم گرفتم برای انتقام زنان را ربوده و آنها را کتک بزنم.»

www.dustaan.com-اعترافات هولناک سولماز بعد از دستگیریبه گزارش جام جم، این بخشی از اعترافات زن جوانی است که به اتهام سرقت های سریالی از زنان و دختران جوان در تهران، همراه شوهرش دستگیر شده اند.

این زوج که سولماز و علی نام دارند از چندی پیش به اتهام ربودن دختران و زنان جوان و سرقت طلا، پول و گوشی تلفن همراه آنان تحت تعقیب ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند. جستجوی پلیس ادامه داشته تا این که متهمان در جریان دزدی آخر خود اوایل اسفند دستگیر شدند.

این دو نفر با انتقال به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران اعتراف کردند که شاکیان را به دام انداخته و اموالشان را به سرقت برده و بعد با چشمانی بسته آنها را رها کرده اند. برخی از مالباختگان هم مدعی شدند که از سوی متهمان مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند.

دو روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی از این زن و مرد سارق شکایت کرد و گفت: مرد سارق با من مدتی دوست بود بنابراین همراه همسرش به خانه ام آمدند و چند روزی مهمان من بودند. یک روز برای خرید از خانه خارج شدم و پس از بازگشت متوجه شدم آنجا را ترک کرده و پول و قالیچه های باارزشم را سرقت کرده اند. زمانی که موفق به یافتن آنها نشدم به کلانتری محل رفته و از آنها شکایت کردم. از طریق تماس پلیس متوجه شدم دستگیر شده اند و اکنون از آنها شکایت دارم.

زمانی که متهمان در مواجهه حضوری با این مالباخته مرد قرار گرفتند، به ناچار به سرقت اموال خانه او اعتراف کرده و گفتند اموال دزدی را همراه طلاها و گوشی هایی که از مالباختگان زن دزدیده بودند به سه مرد فروخته اند. در این مرحله سه مالخر هم تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند.

آنها پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کردند اموال سرقتی را زن جوان (سولماز) به آنها فروخته و از سرقتی بودن اموال اطلاعی نداشته اند.

روز گذشته زوج سارق و سه مالخر به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شدند و مورد تحقیقات قضایی قرار گرفتند. ابتدا سه مالخر بازجویی شده و گفته های پیشین خود در پلیس آگاهی را دوباره تکرار کردند و گفتند از سرقتی بودن اموال بی خبر بوده اند.

در ادامه مرد سارق بازجویی شد و به ۱۲ فقره سرقت و آدم ربایی اعتراف کرد و گفت: همسرم قربانیان را کتک می زد و من فقط راننده بودم.

در ادامه سولماز (همسر متهم) بازجویی شد و در اعتراف های جدید خود گفت: شوهرم تصمیم به سرقت های سریالی نداشت و من او را مجبور کردم دست به این کار بزند. من تشنه انتقام بودم بنابراین دست به این کارها زدم. من نوجوانی خوبی نداشتم و به اجبار خانواده ام با مرد معتادی ازدواج کردم. چند سالی با او زندگی کردم. او در آن دوران مرا به شیشه معتاد کرد تا این که مدتی پیش طلاق گرفتم و بعد با توجه به مخالفت خانواده ام، با علی که یکی از اقوامم بود ازدواج کردم. کینه و نفرت از مردها در وجودم بود. بنابراین زمانی که قدرت انتقامگیری از مردها را نداشتم، تصمیم گرفتم از زن ها انتقام بگیرم تا شاید شعله های انتقام در وجودم خاموش شود.

زن سارق ادامه داد: با خودروی علی در منطقه سیدخندان، دختران جوان را به عنوان مسافر سوار می کردیم. در میانه راه من با چاقو آنها را تهدیدکرده و بعد چشمانشان را می بستم و هر چه طلا، پول و اموال قیمتی داشتند به سرقت می بردم. همچنین برای این که عقده گشایی کنم، دختران را در خودروی در حال حرکت کتک می زدم.

در جریان یکی از دزدی ها، دختر جوانی به شدت مقابله کرد تا این که از خودروی در حال حرکت او را در نزدیکی اتوبان همت به بیرون پرت کردم و نمی دانم چـــه بلایی بر سر او آمد. احتمال می دهم او جان باخته باشد.

با این اعترافات جدید، بازپرس منصور هاشمیان دستور تحقیقات ویژه ای را در این زمینه صادر کرد تا سرنوشت دختری که از خودرو به بیرون پرت شده، مشخص شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *