پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴ بعد از ظهر به وقت تهران

اظهارنظر جنجالی خانم بازیگر درباره ایران! +عکس

انتشار چنین متنی و به تصویر کشیدن نقشه کشور عزیزمان مانند سطل زباله ایی که ساکنین آن معاش خود را درمیان سطل زباله می‌جویند، تلقی زشت و توهین آمیزی است که نشان میدهد خانم همتی نیز مانند بسیاری از چهره ها، این روز‌ها مغلوب فضاسازی رسانه‌های مغرض قرار دارند و با بستن چشمهایشان روی تمام پیشرفت‌ها و اتفاقات خوب کشور، هیچ روزنه‌ی امیدی برای ایران متصور نیستند و سراسر سیاهی و فقر و بدبختی را پیش روی مردم کشور می‌بینند. تصویری که قطعا به دور از واقعیت است و نباید انعکاس گرانی‌های اخیر و بی تدبیری برخی مسئولین اقتصادی کشور با این جحم از سیاه نمایی همراه شود. ازاین رو لازم است هنرمندان مشهور و صاحب تریبون، در بیان مشکلات جامعه و همدردی با درد معیشتی مردم کمی محتاطانه‌تر عمل کنند.

امتیاز دهید!

۵ دیدگاه‌ها

  1. ادبیات شما در به چالش کشیدن اظهار نظر این بازیگر مرا به یاد رسانه های وزین فارس و کیهان انداخته! شما وظیفه ی اطلاع رسانی دارد و نه جهت دهی ذهن خواننده ! کار شما قضاوت نیست دوست عزیز!

  2. خانم همتی حقیقت را میگوید، من روزی ده نفر را با چشمان خود میبینم که از سطل زباله غذا میخورند. من کارگرم و سه ماه است حقوق نگرفته ام، آخه چگونه با یارانه ۴۵ هزار تومنی زندگی کنیم؟
    بخدا این سیاه نمایی نیست، واقعیت محض است

    دست از تخریب بازیگران بردارید، من دیگر به سایت شما نمی آیم، چون نشان دادید که حقوق بگیر حکومت هستید و دشمن مردمید.

    • کی حقوق بگیر حکومته داداش ؟
      مگه کسی منکر فقر و فلاکت مردمه ؟
      اینکه این به اصطلاح سلبریتیهای پولدار که بابت چند دقیقه قر و فر جلوی دوربین چندین میلیون پول میگیرن و بعد میان با زندگی سر تا پا جنس خارجی و مارک و بِرَند و ماشینای اونچنانی و ویلا و خونه های کذایی ژست همدردی برای مردم بگیرن بیشتر شبیه جوکه !!!
      تا حالا چندتاشونو دیدی حاضر باشن از این چیزا چشم بپوشن و مثل بقیه جامه یه زندگی معمولی داشته باشن و بعد پول مثلاً کیف مارک دارِ چهل پنجاه میلیونیشو بده به نیازمندان؟
      من ندیدم و نشنیدم تا حالا !
      طرف حتی میره بَچَشم خارج میزاد ! نمیدونم شاید میخواد یه وقت بوی ایران و ایرانی نگیره !
      اگر کسی دشمن مردم باشه اینا هستن که زندگی و فقر مردم رو با تفاخر ثروت و زندگیو سگ بازی و گربه پروریشون به سخره گرفتن !

  3. یکی نیست بگه اگر ایران اینطوریه چطوری شماها میلیاردر میشین و عکسهای زندگی لاکچریتون چشم همه رو در آورده!
    جالبه که از سرمایه های این کشور امثال این خانوم به آلاف و علوفی میرسن بعدش زبون به شکوه از فقر و گرونی و خفقان و… باز میکنن !
    تو و امثال تو دست چندتا آدم که تو سطل آشغال دنبال یه لقمه نون میگردن رو تا حالا گرفتین که الان برا ما ژست وطن دوستی و بی تابی برای فقرا میگیرین!
    مثلاً اون پولایی که تو ماجرای کرمانشاه مردم ساده دل دادن دست امثال تو برای رفع نیاز فوری اون مردم الان چی شد و کجاست ؟
    نمیدونم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو !
    اگر خفقان بود که الان با انتشار این عکس و مطلبت … ت پرچم بود !

  4. پیشرفت به نسبت کشورهایی که نه نفت دارند و نه جمعیت آره اما پیشرفت به اندازه هم سطح ها مون که نداشتیم هیچ هر چی هم زیرساخت از قبل بوده نابودش کردیم با سواد خیلی کم کک،ن و زبان خیلی درازمون!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *