سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

استقلال به ایجنت مامه اعلام کرد : تیام در عجمان بازی کند، رسماً شکایت می‌کنیم

مامه تیام بدون اینکه قراردادش را با استقلال فسخ کند، از این باشگاه جدا شد و به باشگاه عجمان پیوست. این بازیکن اعتقاد داشت با توجه به قراردادی که با استقلال داشت، به سادگی می‌توانست جدا شود.

https://static3.ilna.ir/servev2/q8lnXa9RcYV5/RL54z_netUE,/photo_2018-08-08_21-43-45.jpg

تیام تأکید داشت با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به استقلال می‌تواند جدا شود. در نهایت آبی‌ها این پول را قبول نکردند و تیام هم یک‌طرفه قراردادش را فسخ کرد و به باشگاه عجمان ملحق شد. استقلال هنوز به صورت رسمی از این باشگاه شکایت نکرده است، چون منتظر است تا او در عجمان بازی کند. هفته اول رقابت‌های لیگ امارات از روز ۸ شهریور آغاز می‌شود و النصر میزبان عجمان است.

خطیر معاون ورزشی استقلال در این باره می‌گوید: «ما منتظر هستیم تا تیام اولین بازی‌اش را برای عجمان انجام دهد تا به صورت رسمی از او شکایت کنیم.» استقلال تهران در این زمینه به باشگاه عجمان هم هشدار داده است. تیام نسخه‌ای از قرارداد خود را در اختیار این باشگاه هم قرار داد تا نشان دهد او کاملاً حق دارد و آبی‌ها نمی‌توانند در این پرونده به جایی برسند.

خطیر ادامه می‌دهد: «اما به محض اینکه او برای عجمان به میدان رفت، ما از این بازیکن شکایت خواهیم کرد. البته عجمان هم باید در این زمینه پاسخگو باشد. در پرونده تیام حق با ماست. او باید رضایت استقلال را جلب می‌کرد و جدا می‌شد، اما این کار را نکرده است.»
منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *