سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

از سفر کردن تا ۴۸ ساعت آینده پرهیز کنید

رییس پلیس راهور ناجا: از سفر کردن تا ۴۸ ساعت آینده پرهیز کنید

پراید نامی آشنا در تصادفات جاده‌ای است.

از فردا دور دوم سفرهای نوروزی آغاز می‌شود، اما از دیشب جو ناپایدار آغاز شده است و در ۲۵ استان معابر و آبگرفتگی مشاهده می‌شود، سطح معابر در محورهای جنوبی و شمالی کشور لغزنده است و توصیه می‌شود هموطنان از سفر کردن پرهیز کنند

۶۸درصد تصادفات مربوط به خودروهای سواری بوده است که البته ۷۰ درصد این آمار مربوط به خودروی پراید بوده است، شتاب این خودرو بالاست و نقطه ثقل ضعیفی دارد و اصلا مناسب جاده و سفر نیست.

شرایط فوق بحرانی در خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد

معاون عمرانی وزیر کشور عنوان کرد: مسلماً برای مواجهه با این حوادث باید برنامه بلندمدت و میان مدت داشت اما در شرایط کنونی که فرصت زیادی وجود ندارد باید برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت داشت و اقدامات لازم مانند پاکسازی معابر و … انجام گیرد و در این راستا مجموعه وزارت کشور با تمام توان و تمام قد خدمات‌رسانی خواهد داشت.

 

۴۰ واحد مسکونی در الیگودرز تخریب شد

رییس جمعیت هلال احمر الیگودرز گفت:  تا کنون بر اثر بارندگی های صورت گرفته ۴۰  منزل مسکونی بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده اند که بیشتر آنها به دلیل قدیمی و عدم استحکام تخریب شده اند.

وی افزود: ۶ منزل مسکونی درسطح شهر الیگودرز نیز دچار آبگرفتگی شده بود که با کمک سایر دستگاههای خدمت رسان مشکل آنها برطرف شد.

لونی همچنین از کمک رسانی به ۷ مورد تصادف امروز در محورهای این شهرستان خبرداد.

 

وضعیت همه سدهای کشور مطلوب است

معاون اول رئیس جمهور: اگر مردم ۷۲ ساعت با متولیان امدادرسانی همکاری کنند، مشکلات حل خواهد شد و ما کمترین خسارات را خواهیم داشت

با همکاری مردم و تلاش مسئولان ان‌شاءالله تا چهارشنبه شب و حتی پنج‌شنبه این وضعیت فروکش خواهد کرد

یکی از این شایعات در خصوص سدهای کشور بود که به گفته وزیر نیرو در جلسه امروز تمامی این سدها در وضعیت مناسب و پایدار و با حجم مطلوب آب ذخیره شده به سر می‌برند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *