چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ قبل از ظهر به وقت تهران

ادعای عجیب متهم به قتل در دادگاه جنایی

مرد جوان که متهم است دوست برادر معتادش را کشته است دیروز محاکمه شد.

پیش‌نویس خودکار

این مرد در دادگاه مدعی شد بی گناه است و به خاطر  پدر پیرش قتل را گردن گرفته است.

 

قتل پسرافیونی
زمستان سال ۹۷ وقوع درگیری خونین در جنوب تهران به پلیس اعلام شد .
بررسی ها نشان می داد، پسر ۳۰ ساله ای به نام بهرام که معتاد بود مقابل خانه دوستش به نام حسام  کشته شده است.
جسد خونین با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس در نخستین گام از تحقیق ها به پرس و جو از حسام  پرداخت و دریافت که برادر  و پدر وی به دوستش حمله کرده اند و برادرش به نام احسان دست به قتل بهرام زده است.

 

اعتراف به قتل
با افشای این ماجرا  احسان و پدرش بازداشت شدند و همان شب احسان  به قتل اعتراف کرد.
وی گفت : بهرام دوست صمیمی برادرم  حسام  بود. او بیچاره مان کرد. برادرم با او معتاد شد و زندگی او را سیاه کرده بود.
من و پدرم بارها برادرم را به کمپ ترک اعتیاد بردیم اما بهرام دست از سر  برادرم بر نمی داشت و با رفت و آمدهایش باعث شده بود او بار دیگر به دام اعتیاد بیفتد.
وی ادامه داد: آخرین بار وقتی من و پدرم وارد خانه شدیم و دیدیم بهرام و برادرم در حال مصرف مواد هستند با بهرام درگیر شدیم و من یک ضربه چاقو به گردن  او زدم.

 

ادعای جدید در دادگاه
در ادامه تحقیقات و  به دنبال اعتراف های پسر جوان،  برای وی کیفرخواست صادر شد و او دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای  میز محاکمه ایستاد.
در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی برای عامل جنایت حکم  قصاص خواستند اما وقتی احسان در جایگاه ویژه ایستاد، اظهارات جدیدی را مطرح کرد.
وی خودش را بی گناه خواند و  گفت: آن روز  از سر کار به خانه برگشتم و پشت سر من پدر و مادرم هم وارد خانه شدند. وقتی  دیدیم برادرم و دوست صمیمی اش بهرام در حال مصرف مواد مخدر هستند، شوکه شدیم. من و پدرم که از دیدن این صحنه عصبانی شده بودیم  و بهرام را عامل بدبختی های برادرم می دانستیم به زور او را مقابل در خانه بردیم و کتک زدیم.
وی ادامه داد:  بهرام با رفت و آمدهایش باعث شده بود زندگی برادرم سیاه شود به همین دلیل پدرم در اوج خشم  با چاقو ضربه‌ای به گردن بهرام زد  و من فقط شاهد ماجرا بودم اما چون پدرم پیر و بیمار بود همان شب بعد از بازداشت  قتل را گردن گرفتم. حالا هم حقیقت را می‌گویم.
این متهم گفت: من به خاطر کمک به خانواده ام قتل را گردن گرفتم اما حالا می گویم بی گناهم.
به دنبال اظهارات جدید  این متهم در دادگاه، قضات دریافتند مادر وی نیز  در بازجویی های نخست در پلیس آگاهی تهران  گفته بود پسرش چاقویی در دست نداشته و همسرش چاقو در دست،وارد اتاق شده است.
با افشای این ماجرا و احتمال بی گناه بودن احسان در این جنایت، قضات  ادامه جلسه را به بعد موکول کردند تا پدر و مادر احسان به دادگاه احضار شوند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *