پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

احسان علیخانی بالاخره بله را گرفت!

آخرین برنامه ماه عسل ۹۷ در قالب یک برنامه سه ساعته روی آنتن رفت.

آخرین برنامه ماه عسل ۹۷ در قالب یک برنامه سه ساعته روی آنتن رفت. ویژه برنامه عیدانه ماه عسل در حالی روی آنتن رفت که تیتراژ ابتدایی آن با همخوانی عوامل پشت صحنه این برنامه پخش شد.

در این ویژه برنامه عیدانه، احسان علیخانی با چند تن از مهمانان ماه عسل این دوره گفتگو کرد و از تجربه حضور آنها در این برنامه پرسید.

در بخش ابتدایی، گلچینی از برنامه روز چهارشنبه «ماه عسل» با حضور محمدرضا گلزار و شرکت کنندگان جشنواره قهرمان من پخش شد.

گفتگوی دوباره ماه عسل با همسر شهیدی که در خاک دشمن اسیر نشد

احسان علیخانی در گفتگوی ابتدایی خود در ویژه برنامه عیدانه ماه عسل، با همسر شهید علی اقبالی هم صحبت شد.

همسر شهید اقبالی از استقبال خوب مردم بعد از حضورش در برنامه ماه عسل گفت و اظهار کرد: از همه مردم خوب ایران تشکر می‌کنم که نسبت به نام شهید اقبالی لطف داشتند. پیام‌های مختلفی به من رسید که باعث آرامش روحی من شد. خود من دوست داشتم نبوغ و شجاعت شهیدم برجسته شود و این اتفاق افتاد.

وی درباره عدم تمایلش برای حضور در ماه عسل گفت: واقعیت این است که من بسیار از سوی برنامه های مختلف دعوت شدم، اما هر بار از این کار خودداری می کردم. دلم نمی خواست درباره شهید اقبالی و کاری که کرده حرفی بزنم. اما گویا برای حضور در ماه عسل خود شهید اقبالی واسطه شد و به دل من افتاد که به این برنامه بیایم.

علیخانی هم درباره استقبال خوب مردم و مسئولان بعد از حضور همسر شهید اقبالی در برنامه گفت و اشاره کرد؛ حتی از دفتر ریاست جمهوری تماس گرفتند تا ملاقاتی با ایشان داشته باشند.

علیخانی بالاخره بله را گرفت!

مهمان دوم برنامه امروز علیخانی، خانواده شادی فر بودند. فاطمه شادی فر آرزو داشت، پدرش اعتیاد خود را ترک کند و به خانه برگردد و او هم مثل بقیه مردم خانواده داشته باشد و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

مادر فاطمه درباره دادن فرصت دوباره به همسرش گفت: سعی کردم به خاطر دخترم همسرم را ببخشم.

پدر فاطمه هم گفت: خدا را شکر که امروز اسیر مواد مخدر نیستم و به کانون گرم خانواده برگشتم. از همسرم و دخترم تشکر می‌کنم. دخترم خیلی تلاش کرد تا ما با هم آشتی کنیم.

ببینید: انتقاد از احسان علیخانی به خاطر عذرخواهی مهمان برنامه از همسرش + فیلم

علیخانی در پایان این گفتگو گفت: خیلی ها بعد از این برنامه از من انتقاد کردند که چرا باعث شدی یک مرد جلوی دوربین در برابر همسرش زانو بزند. این چه حرفی است؛ هر کس اشتباه می کند باید عذرخواهی کند. یک نکته را هم بگویم ما آقایان فکر می کنیم هر اشتباهی کردیم، خانم ها باید ما را ببخشند اما اگر آنها اشتباه کنند، خودمان کمتر گذشت می کنیم.

علیخانی بالاخره بله را گرفت!/ ویژه برنامه رامبد جوان برای جام جهانی ۲۰۱۸

اما این گفتگو حاشیه های جذابی هم داشت. همسر آقای شادی فر در برابر اصرار علیخانی برای ابراز محبت به همسرش مقاومت بسیار می کرد تا اینکه نهایتاً گفت: اینکه الان اینجا هستم، نشان دهنده بخشش است و بهش فرصت دادم و علیخانی این خنده و اظهار را نشانه «بله» گرفتن از او دانست. سپس آقای شایان فر دست گلی را به همسرش تقدیم کرد. او هم چنان آن را مقابل صورتش گرفت که علیخانی گفت: همین جوری نمی گذاشت ما روی ماهش را ببینیم؛ الان که دیگر گل را هم گرفته جلوی صورتش. (این اظهارات جوّ برنامه را شادتر و پرخنده تر کرد)

اما در بخش سوم حضور مهمانان برنامه ماه عسل، رامبد جوان در استودیو حضور پیدا کرد و از ضبط برنامه جدید خود در شبکه نسیم با نام «قاچ» حرف زد. اینکه قرار است شنبه، یکشنبه و دوشنبه ها این ویژه برنامه‌ به بهانه جام جهانی روی آنتن برود.

رامبد جوان درباره این برنامه گفت: کلاً نیم ساعت برنامه است که احتمالاً به همین زودی ها روی آنتن شبکه نسیم می رود. محوریت اصلی همان قالب خندوانه است اما با رویکرد جام جهانی ۲۰۱۸٫

علیخانی دلیل حضور رامبد جوان را پیگیری طرح آزادی زندانیان اعلام کرد. اینکه بعد از برنامه ماه عسل، برنامه خندوانه تبلیغ این طرح و پویش مردمی را ادامه دهد. او اظهار امیدواری کرد تا قبل از پایان خندوانه، با این طرح ۱۷۸۰۰ زندانی آزاد شوند.

همچنین، احسان علیخانی پیراهن امضا شده مهدی پاشازاده در تیم ملی را به رامبد جوان داد تا در برنامه خندوانه آن را به مزایده بگذارد و عواید فروش آن صرف آزادی زندانیان شود.

اما در بخش دیگر ویژه برنامه عید فطر ماه عسل، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها با حضور در استودیو برنامه گفت: ماه عسل کار بسیار بزرگی را برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی شروع کرد. خیلی از مردم تصور می کردند این مشکلات برای آنها پیش نمی آید، اما برنامه شما این دیدگاه را تغییر داد. مردم از حاشیه دور و به عنوان ناظر، خودشان وارد میدان شدند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۵ هزار نفر مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته‌اند. اما خیلی ها هستند که شاکی خصوص دارند و باید بخشیده شوند. امید که امکان این آزادسازی فراهم شود.

جهانگیر عنوان کرد: الان ۸ درصد زندانیان را جرائم غیر عمد با تعداد ۱۸ هزار نفر تشکیل می دهند و حدود ۱۳ درصد زندانیان جرائم مالی هستند.

رئیس سازمان استان ها تصریح کرد: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان کمک مردمی از طریق برنامه شما و پویش مردمی ماه عسل، جمع آوری شده و سازمان زندان ها آنها را دریافت کرده است. ما با نظارت کامل در استان ها تمام پرونده های زندانیان را بررسی می کنیم. به نظرمان، با این مبلغ حدود دو هزار زندانی را می توانیم آزاد کنیم؛ البته باید گفت ۵۰۰ نفر زندانی مهریه که زیر ده سکه بدهکارند، در زندان هستند.

در ادامه، پشت صحنه ماه عسل با حضور عوامل برنامه روی آنتن رفت.

مهمانان بخش پایانی ماه عسل، فرهاد ایرانی و همسرش بودند. آنها درباره حواشی زندگیشان پس از حضور در ماه عسل صحبت کردند.

فرهاد ایرانی گفت: من قبل از حضور در برنامه شیشه‌های ماشینم که دودی بودند را بالا می‌ دادم و از عکس العمل‌های مردم نسبت به خودم ناراحت می‌شدم؛ اما بعد از حضور در برنامه شیشه‌ها را پایین کشیدم و برخورد‌های خوبی را از مردم شاهد بودم.

همسر فرهاد ایرانی هم گفت: جدا از برخوردها، برخی به من می گفتند که به خاطر پول با فرهاد ازدواج کردم. در حالی که اینطور نیست؛ من در برنامه هم توضیح دادم زمانی که با فرهاد آشنا شدم، او دانشجو بود.

در پایان این ویژه برنامه، علیخانی پس از تشکر از دست اندرکاران برنامه ماه عسل گفت: من یک صحبت با مسئولان دارم، کسانی که مسئولیت دارید، خانم ها و آقایان مدیر؛ بخش مهمی از جامعه ما در مضیقه هستند و مشکل معیشتی دارد. خواهش می‌کنم برای مردم کار کنید؛ لطفا کار درست کنید برای مردم. من اعتقاد دارم، در داخل این مرز و بوم کسی که اشتغال درست می کند، قهرمان کشور است. خواهش می کنم از مسئولان حرف مردم را بشنوید. برای مردم کار کنید.

/ رکنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *