پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

آیت الله جنتی: حجاب، عفت و شرافت زن است و باید آن را حفظ کرد

آیت الله جنتی:حرکت زشتی که زن ها حجاب خودرا برمی دارند و در میان جمع به باد می دهند، این شرافت، عفت و کرامت است که به باد می دهید. جلوی این ها باید محکم گرفته و با این ها برخورد شود.

آیت الله جنتی: حجاب، عفت و شرافت زن است و باید آن را حفظ کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله احمد جنتی روز سه شنبه در اجلاس چهارم دور پنجم مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: وظیفه ما تحکیم، وحدت و انسجام بین همه اقشار ملت است و این از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با اظهار تاسف از حادثه درگذشت آیت الله شاه آبادی گفت: برادر بزرگوار آقای شاه آبادی همسنگر امام(ره) بودند و در دوران عمر خود بسیار خوب عمل کرد و مورد احترام بود. در حوزه های علمی و صحنه سیاسی با عزت زندگی کرد. امیدواریم مشمول عنایات خداوند باشد.

آیت الله جنتی گفت: مسائل امروز زیاد است . در درجه اول باید ببینیم در ۴۰سال گذشته، چه گذشته ای داشتیم و اکنون در چه حالی هستیم و چه آینده ای خواهیم داشت.

وی افزود:در این چهل سال دستاوردهای بسیارزیادی داشتیم. باید دقت و توجه و به دیگران هم اعلام کرد. صدا و سیما باید در این زمینه فعال باشد. دستاوردهایی بسیارعالی داشتیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین در خصوص مساله حجاب گفت: حجاب، عفت و شرافت زن است و باید آن را حفظ کرد.عده ای به هر دلیلی عفت و شرافت را خدشه دار می کنند و این روند در حال افزایش است. حرکت های زشتی که زن ها حجاب خود را برمی دارند و در میان جمع به باد می دهند. این شرافت، عفت و کرامت است که به باد می دهید. جلوی این ها باید محکم گرفته و با این ها برخورد شود.

وی گفت: اسلام با تظاهر به فساد و فسق به عنوان منکر برخورد می کند. باید با این حرکات برخورد شود

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *