پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳ قبل از ظهر به وقت تهران

آیا عربستان و امارات عاملان حمله تروریستی اهواز هستند؟

شبکه سعودی العربیه برای دور کردن ریاض از مظان اتهام، با نقل قول‌های مبهم از افرادی ناشناس که ادعا می‌کند سخنگوی جنبش اهوازی هستند ادعا کرد این عملیات را به عهده گرفته‌اند. این در حالی است که عبدالخالق عبدالله تحلیلگر اماراتی اقدام جنایتکارانی که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از زنان و کودکان شد را اقدامی تروریستی ندانست.

این شخصیت نزدیک به مسئولین شیخ‌نشین ابوظبی که نام آکادمیست را هم با خود یدک می‌کشد اقدامی که منجر به شهادت ۲۵ غیر نظامی ایرانی و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر دیگر شد را یک اقدام مسلحانه علیه یک هدف تروریستی توصیف کرد که نمی‌توان بر آن توصیف تروریسم را به کار برد. وی با استناد به سخنان معروف محمد بن سلمان در رابطه با انتقال جنگ به عمق ایران مدعی شد این یک اقدام نظامی است که جنگ را به عمق ایران کشانده است، این یک گزینه علنی است که در مراحل بعدی گسترده‌تر هم خواهد شد.

عبدالخالق عبدالله از مشاوران محمد بن زاید است که روابط بسیار نزدیکی هم با محمد بن سلمان داشته و در حالی که رسانه‌ها بر دست داشتن داعش در این اقدام تاکید دارند، وی آن را غیرتروریستی دانسته و در راستای اهداف ترسیم شده محمد بن سلمان علیه ایران توصیف می‌کند/ اعتمادآنلاین

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. عربستانی و احمق های مثل عربستان غلط کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *