پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۸ قبل از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های آریا عظیمی نژاد و همسرش

تصویری زیبا از آریا عظیمی نژاد و همسرش در مراسم اکران فیلم خانه دیگری را مشاهده می کنید.

آریا عظیمی نژاد و پسرش علا را در روز برفی تهران مشاهده می کنید.

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی‌نژاد متولد ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۲ در تهران بوده و دارای کارشناسی موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می باشد.

آریا عظیمی نژاد سالهاست ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر می باشد، تصویر زیر این هنرمند را در کنار همسرش و در مراسم اکران فیلم خانه دیگری نشان می دهد.

وی که این روزها به خاطر حضور در برنامه استعدایابی عصر جدید پیش از پیش شناخته تر شده است، نخستین بار بصورت حرفه ای در سال ۱۳۷۷ با ساخت موسیقی سریال پزشکان به کارگردانی مسعود کرامتی وارد تلویزیون شد و در سال ۱۳۸۱ با فیلم عروس خوش قدم پا به عرصه سینمایی گذاشت.

سه‌تار را نزد پدربزرگ خود فراگرفت و سپس نزد اساتیدی چون جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش و علی‌اصغر زندوکیل آموزش دید.

آریا عظیمی‌نژاد و همسرش در اکران، لیلا زارع، امین تارخ و روشنک گرامی در اکران مردمی فیلم خانه دیگری در پردیس کوروش تهران

ورود به دنیای موسیقی

او در سال ۷۲ در رشتهٔ موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شده و نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی‌کمال پورتراب به فراگیری اصول موسیقی پرداخته‌است.

کار حرفه‌ای ساخت موسیقی را از سال دوّم دانشگاه با موسیقی تئاتر آغاز کرد و در مدتی کوتاه توانست در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن گردد.

این عوامل سبب ورود او به سینما و تلویزیون گردید. عظیمی‌نژاد با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست نامزدی جایزهٔ بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما را برای فیلم‌های چون «میم مثل مادر»، «طلا و مس» و «فرزند خاک» به دست آورد. عظیمی‌نژاد در سال ۲۰۰۴ میلادی توانست مقام دوّم در جشنوارهٔ موسیقی بریتانیا را در رشتهٔ موسیقی فولکلوریک بین‌المللی با تکنوازی سه‌تار به‌دست‌آورد.

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های آریا عظیمی نژاد و همسرش

آشنائی او با جاسلین پوک آهنگساز شهیر بریتانیائی سبب همکاری او در چندین پروژهٔ موسیقی فیلم شد.

ساخت موسیقی برای خوانندگان سرشناس ایرانی از دیگر فعّالیت‌های حرفه‌ای او می‌باشد. علاقهٔ او به موسیقی فولکلوریک ایرانی سبب شد تا مجموعه‌ای از موسیقی نواحی ایران را جمع‌آوری کرده و از آن‌ها در ساخت موسیقی فیلم تأثیر گیرد.

 

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های آریا عظیمی نژاد و همسرش

 

اقدام زیبای آریا عظیمی نژاد

در برنامه عصر جدید، وقتی آریا عظیمی نژاد (داور) متوجه شد یکی از شرکت کنندگان به تازگی عقد کرده و برای اجاره خانه در جوادیه تهران و عروسی ، ۹۰ میلیون تومان کم دارد، اعلام کرد پرداخت این رقم را بر عهده می گیرد.

این هنرمند آهنگساز اعلام کرد که اخیرا کاری برای امام رضا (ع) ساخته و دوست دارد در آمد این کار را نیز صرف کمک به این زوج جوان کند.

بعد از اعلام این موضوع، همه حاضران در سالن به احترام آریا عظیمی نژاد از جای برخاستند و تشویق اش کردند.

https://cdn.lenzook.com///images/2019/04/03/1080x1080_trnd-roz_2013999133295549281_1.jpg

۴.۵/۵ - (۷۰ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. لطفا این عکس هارا منتشر نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *