آرش برهانی: مهاجمان استقلال مشکلی ندارند

به گزارش ایسنا، آرش برهانی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد وضعیت این روزهای استقلال، گفت: استقلال از لحاظ بازیکن تیم قدرتمندی است و ابزار مناسبی برای موفقیت دارد اما به نظر من این تیم در امر موقعیت‌سازی مشکل دارد. به نظرم مشکل استقلال مهاجمانش نیستند. من به آینده این تیم خوشبینم و امیدوارم که به بالای جدول بیاید.

او درباره عملکرد شفر در این مدت، اظهار کرد: بعد از یک ماه او باید شناخت لازم را از تیم پیدا کرده باشد. به نظر من در این چند بازی که او سرمربی بود تعویض‌های خوبی انجام نداده است.

برهانی هم‌چنین در مورد داربی ۸۵، اظهار کرد: با وجود بازیکنان با کیفیت در هر دو تیم من انتظار بازی بهتری را داشتم.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا نیمکت‌نشینی رحمتی فنی است، گفت: من تخصصی در دروازه‌بانی ندارم ولی به نظرم سیدحسین حسینی دروازه‌بان جوان و آینده‌داری است و در آینده می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد. امیدوارم که در جام جهانی روسیه او دروازه‌بان اول ایران باشد.

او درباره طلبش از باشگاه استقلال، گفت: در این ۹ سالی که من در باشگاه استقلال بودم از سه میلیارد تومان، دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون از این باشگاه طلب دارم.

برهانی در پایان درباره فعالیت‌های حال حاضر خود، اظهار کرد: مدتی است که دیگر در تیم داماش نیستم و می‌خواهم به زندگی شخصی‌ام برسم. هم‌چنین می‌خواهم در کلاس‌های مربیگری شرکت کنم.