پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

آخرین وضعیت پرونده ندا دختر ۷ ساله افغان در مشهد

آخرین وضعیت پرونده ندا دختر ۷ ساله افغان در مشهد/ قاتل می‌گوید از ترس آبرو اقدام به قتل کرده است.

http://www.nedayegilan.ir/wp-content/uploads/2018/04/%D9%86%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-6-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%BA%D8%A7%D9%86.jpg

حجت‌الاسلام و المسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی: تاکنون دادسرا به صورت ویژه اقدامات مربوط به پزشکی قانونی و دیگر اقدامات قضایی را انجام داده‌ و احتمالا تا پایان هفته تحقیقات در دادسرا تکمیل و کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

هفته قبل جسد دختربچه‌ای داخل یک کیسه در خرابه‌های اطراف شهر با گزارش مردمی کشف شد. ظرف سه روز اقدامات پلیسی و با مباشرت بازپرس ویژه قتل، از طریق چک دوربین‌های محل، هم هویت این دختر ۷- ۸ ساله و هم مظنون به قتل مشخص شد.

این دختربچه_افغان در مسیر برای خرید نان توسط یکی از مغازه‌داران فریب داده شده و به داخل مغازه برده می‌شود. بعد از بررسی ها مشخص شد که مقتول مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

قاتل مدعی است این دختربچه می گوید موضوع را به خانواده‌اش اطلاع خواهد داد و به همین دلیل وی از ترس آبرو اقدام به خفه کردن کودک می کند که همین امر موجب مرگ وی می‌شود و در نهایت پس از قتل، جسد را در داخل کیسه‌ای قرار داده و در محلی رها می‌کند.

متهم مدعی شده که معتاد به مصرف مواد مخدر است، اما ادعا نکرده که از طریق استعمال مواد مخدر این حادثه روی داده است. قاتل حدود ۳۵ تا ۴۰ ساله است و دو فرزند دارد.

۴/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *