سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

آتش سوزی گسترده در سالن مسافری پایانه مرزی دوغارون +عکس

سالن مسافری پایانه مرزی دوغارون بر اثر انفجار کپسول گاز دچار آتش سوزی شده و دومین روزی است که این مرز تجاری بسته شده است.

آتش سوزی گسترده در سالن مسافری پایانه مرزی دوغارون

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، ابراهیم نصری با اعلام خبر فوق افزود: طبق گزارش مدیر پایانه مرزی دوغارون علت اصلی وقوع انفجار حریق، نشت یکی از دو کپسول گاز پیک‌نیکی مایع مربوط به یکی از مسافرین متردد افغانستانی بوده است.

وی اظهار کرد: در ابتدای این انفجار باعث ایجاد حریق و آتش گرفتن بخشی از سالن مسافری شد که به واسطه زبانه کشیدن آتش، حریق گسترش یافت و برای اطفاء آن علاوه بر امکانات آتش‌نشانی موجود از آتش‌نشانی دوغارون نیز کمک گرفته شد.

نصری در خصوص میزان خسارات وارد شده افزود: هنوز برآوردی از میزان خسارت صورت نگرفته و موضوع در دست بررسی است ولیکن سیستم‌های رایانه‌ای، تجهیزات اداری، سیم‌کشی‌ها، روشنایی‌های مسیرهای ورودی و خروجی، سیستم تهویه مطبوع و شیشه‌های حائل قسمت ورودی و خروجی سالن مسافری خسارت‌ دیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد در کمترین زمان ممکن با بازسازی سالن، وضعیت به روال عادی ارائه خدمات برگردد.

این ‌مقام‌ مسوول در پایان گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.

پایانه مرزی دوغارون هم‌مرز با کشور افغانستان است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *