پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴ بعد از ظهر به وقت تهران

اختلافی ساده باعث قتل زن جوان شد

مجله انلاین دوستان :فردی که در یکی از روز‌های آبان امسال با قتل همسرش جسد او را در حاشیه جاده رها کرده بود، پس از سه ماه فرار در شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی بازداشت شد.

روز شانزدهم آبان والدین زن جوانی با حضور در شعبه ۱۱ پلیس آگاهی تهران با ارائه شکایتی گم شدن فرزندشان را خبر دادند.
در تحقیق از آنها معلوم شد ارتباط آنها از چند روز پیش با فرزندشان قطع شده و در این مدت تلاش آنها برای اطلاع از فرزندشان بی نتیجه مانده است.

اختلافی ساده باعث قتل زن جوان شد
اختلافی ساده باعث قتل زن جوان شد

در پی این شکایت ماموران تحقیق در این زمینه را آغاز کردند و در حالی که تحقیقات ادامه داشت، روز بعد یک راننده عبوری در بزرگراه پردیس در شرق تهران، با دیدن جسد زن جوانی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع داد.

با حضور ماموران و بازپرس جنایی در محل، جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیق برای راز گشایی از این جنایت با دستور بازپرس جمشیدی در شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران آغاز و ماموران متوجه شدند، جسد کشف شده متعلق به زن جوانی است که والدین او روزقبل در پلیس آگاهی گم شدن او را گزارش کرده اند.

در ادامه پیگیری این پرونده، ماموران متوجه شدند شوهر مقتول به طرز مرموزی ناپدید شده است و این احتمال وجود دارد او همسر جوانش را کشته باشد.
در تحقیقات بعدی، ردپای همسر مقتول در شهرستان آذر شهر در حوالی تبریز شناسایی و ماموران با نیابت قضایی عازم محل شده و روز گذشته وی را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به دادسرا به قاضی جنایی تهران گفت: ۱۳ سال با همسرم زندگی مشترک داشتم، اما از سه سال پیش با هم درگیری و اختلاف داشتیم و می خواستیم از هم جدا شویم.
متهم افزود: مدتی بود به خانه نمی رفتم، روز حادثه پس از تماس تلفنی، مرضیه را سوار خودرو کردم تا با هم گفت وگو کنیم.

در میانه راه و در بزرگراه پردیس باردیگر مشاجره کردیم و من نیز با چاقویی که همراه داشتم ضربه ای به گردنش زدم و پس از قتل با رها کردن جسد در پارکینگ حاشیه بزرگراه، متواری شدم.

در پی این اعتراف، بازپرس جمشیدی با قرار بازداشت موقت، متهم را برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت و کشف انگیزه واقعی قتل در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار داد.//جام نیوز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *