پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

زنجانی: ماهی ۲۹ میلیارد حقوق می‌دهم

بابک زنجانی گفت: با افتخار اعلام می کنم که ۱۷ هزار کارمند در مجموع سورینت کار می کنند و ماهانه ۲۹ میلیارد تومان حقوق پرداخت می کنم.

زنجانی: ماهی 29 میلیارد حقوق می‌دهم
زنجانی: ماهی ۲۹ میلیارد حقوق می‌دهم

به گزارش خبرنو به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش؛ مالک و رئیس هلدینگ سورینت در گشایش هتل سورینت مریم با اشاره به نقش گردشگری به عنوان چهارمین صنعت پردرآمد در دنیا در جذب درآمد برای کشور گفت: می بایست با رونق گردشگری و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز در داخل کشور بتوانیم علاوه بر جلوگیری از خروج ارز مسافری از کشور، بتوانیم گردشگران کشورهای دیگر را به ایران بیاوریم.
بابک زنجانی با بیان این که باید بدین موضوع پرداخت که چرا مردم پول خود را تبدیل به ارز می کنند و به خارج از کشور سفر می کنند افزود: احترام و توجه به گردشگر گام نخست در پذیرایی از گردشگران است و مجموعه سورینت این مورد را در دستور کار خود قرار داده است.
وی تاکید کرد گردشگر پول خوب خرج می کند تا خدمات شایسته دریافت کند از اینرو در هتل های مجموعه سورینت آموزش کارکنان با جدیت دنبال می شود تا گردشگران هتل های مجموعه سورینت را با خاطره ای خوش و رضایت خاطر ترک کنند.
بابک زنجانی گفت: با افتخار اعلام می کنم که ۱۷ هزار کارمند در مجموع سورینت کار می کنند و ماهانه ۲۹ میلیارد تومان حقوق پرداخت می کنم
وی با ابراز امیدواری نسبت به آینده کیش گفت: مطمئن هستم اتفاقات جدید و تاثیر گذاری در کیش رخ خواهد داد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *