پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

قتل راننده پژو با ضربات چاقو توسط زن زورگیر

مجله انلاین دوستان : قتل راننده پژو با ضربات چاقو توسط زن زورگیر

قتل راننده پژو با ضربات چاقو توسط زن زورگیر
قتل راننده پژو با ضربات چاقو توسط زن زورگیر

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پنجم بهمن امسال ، یک فقره فوت مشکوک ازطریق بیمارستان به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد اعلام شد . 
 
با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو به علت اصابت ضربات چاقو به ناحیه سینه و پهلو به بیمارستان منتقل و با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت عوارض ناشی از اصابت ضربات فوت کرده است . 
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمد” و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت  . 
 
یکی از شهروندان که مقتول ۳۵ ساله را  با خودرو سواری پژو متعلق به وی  به بیمارستان منتقل کرده بود ، به عنوان شاهد به اداره دهم دعوت و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ساعت شش بعدازظهر پنجم بهمن در حوالی خیابان شهید مفتح با موتورسیکلت در حال بازگشت به خانه بودم که ناگهان متوجه فردی شدم که پهلویش را گرفته و به وسط خیابان آمده است. در همین زمان و در فاصله چند متری ، زن جوانی را نزدیک خودرو پژو مشاهده کردم که یک قبضه چاقو در دست داشت و همزمان ، در حال جمع کردن پول از روی زمین بود  . قصد داشتم تا مانع از فرار این زن شوم که با ضربه ای بسیار محکم از سوی وی به گوشه ای پرتاب شدم و این زن به سرعت از محل فرار کرد . به هیچ عنوان فکر نمی کردم که یک زن چنین قدرتی داشته باشد و ضربه ای که او به من وارد کرد ، به اندازه قدرت ضربه یک مرد بود . 
 
با آغاز تحقیقات ، کارآگاهان پس از شناسایی خانواده مقتول متوجه شدند که علاوه بر وجوه نقد سرقت شده از خودروی مقتول ، گوشی تلفن همراه و کیف دستی حاوی عابر بانک های وی نیز به سرقت رفته است . 
 
با توجه به اطلاعات به دست آمده و احتمال برداشت وجوه نقد از حساب های عابر بانک مقتول ، تراکنش مالی حساب های مقتول مورد بررسی قرار گرفت . با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی زن جوانی به نام “آرزو” شدند که تصویر وی از سوی شاهد صحنه جنایت مورد شناسایی قرار گرفت . 
 
با شناسایی “آرزو . ت” ۳۵ ساله به عنوان متهم پرونده ، محل سکونت وی در محدوده پل چوبی مورد شناسایی قرار گرفت و در بازرسی از محل سکونتش ، علاوه بر گوشی تلفن همراه و عابر بانک های متعلق به مالباخته چندین دستگاه گوشی تلفن همراه دارای سابقه سرقت نیز کشف شد . 
 
متهم که پس از دستگیری و کشف اموال متعلق به مقتول چاره ای جز اعتراف نداشت ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : تحت عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پژو شدم . پس از حرکت و به بهانه زنگ زدن به خانواده از راننده درخواست کردم تا گوشی تلفن همراهش را به من امانت بدهد . در حالی که گوشی تلفن همراه راننده را از وی گرفته بودم ، با چاقوی داخل کیف خود قصد زورگیری از وی را داشتم که راننده در برابر من مقاومت کرد . به همین علت با چاقو چند ضربه به پهلویش وارد کرده و پس از سرقت کیف ، گوشی تلفن همراه و وجوه نقد داخل ماشین از محل دور شدم . در لحظه فرار از محل ، یک موتورسوار – شاهد پرونده – که متوجه موضوع شده بود قصد داشت تا مانع از فرار من شود که موفق به فرار از دست او شدم . 
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب جنایت و کشف تعدادی از گوشی های تلفن همراه متعلق به سایر افراد ، متهم پرونده با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی وی نیز در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفته است ./باشگاه خبرنگاران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *