چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ قبل از ظهر به وقت تهران

دختر جوان به قتل پدر و سوزاندن جسدش اعتراف کرد

دختر جوان برای ارتباط با پسر مورد علاقه اش، پدرش را کشت و جسد او را به آتش کشید. سی ام دی ماه امسال مرد کشاورزی هراسان با مراجعه به کلانتری ۱۳ شهرستان میانه از کشف جسد سوخته ای خبر داد.

مجله انلاین دوستان : در ادامه تیمی‌از ماموران کلانتری در محل کشف جسد حاضر شده و پس از تایید این گزارش، تیمی‌از کارآگاهان پلیس آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند.

 در بررسی های اولیه مشخص شد عامل یا عاملان جنایت پس از قتل مرد ناشناس، جسد او را به آن منطقه انتقال داده و با بنزین به آتش کشیده اند. پزشک جنایی نیز پس از معاینه جسد اعلام کرد ۴۸ ساعت از زمان قتل می‌گذرد.

در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، خانواده مرد میانسالی به نام بهرام با مراجعه به اداره آگاهی شهرستان میانه از ناپدیدشدن مرموز او خبر دادند. آنها در شکایت خود مدعی شدند بهرام ۲۷ دی ماه از خانه خارج و دیگر باز نگشته است.                                                                         

با بررسی این شکایت مشخص شد جسد کشف شده متعلق به بهرام است. با شناسایی هویت مقتول، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه ای شد و کارآگاهان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند دختر بهرام با پسری رابطه دوستی داشته که این موضوع باعث درگیری مقتول و دخترش شده بود.

با کشف این سرنخ و تناقض گویی های دختر جوان به نام رعنا، کارآگاهان دختر مقتول را به اداره آگاهی منتقل کردند که او در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و گفت مدتی بود با پسر جوانی به نام مسعود دوست شده بودم که پدرم با این موضوع مخالف بود و همیشه با هم اختلاف و درگیری داشتیم. روز حادثه تصمیم گرفتیم پدرم را بکشیم تا دیگر مزاحم رابطه ما نشود؛ به همین خاطر با همدستی مسعود، پدرم را کشته و جسدش را در حاشیه شهر به آتش کشیدیم. 

 با این اعترافات، مسعود نیز دستگیر که در بازجویی ها منکر هر گونه مشارکتی در قتل بهرام شد.

در حال حاضر متهمان با قرار قانونی روانه زندان شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد./قانون

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *