سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷ بعد از ظهر به وقت تهران

“هووی سر بریده ” مقابل چشمان زن جوان

مجله انلاین دوستان : زن جوانی که در بیرون از منزل به سر می برد وقتی به خانه اش بازگشت جسد هوویش را در حالی که گردن وی به طور کامل بریده شده بود پیدا کرد و بدین ترتیب معمای پیچیده جنایی دیگری مقابل قاضی ویژه قتل عمد گشوده شد.

ظهر یکشنبه گذشته، تلفن قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و یکی از ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد خبر از مرگ مشکوک زنی در منزل مسکونی داد.

اگرچه مامور انتظامی احتمال می داد که ماجرا خودکشی باشد اما وقتی جزئیات بیشتری را بازگو کرد، قاضی «موحدی راد» تلفنی به ماموران دستور داد تا صحنه حادثه را به طور کامل حفظ کنند چرا که ماجرای مرگ زن جوان فراتر از موضوع خودکشی است و جنایت هولناکی رخ داده است.

دقایقی بعد با حضور مقام قضایی در محل حادثه، مشخص شد که گلوی زن ۳۰ ساله به طور کامل در حالی بریده شده است که آثار ضربات چاقو بر نقاط مختلف بدن وی وجود دارد.

هووی مقتول که جسد او را برای اولین بار دیده بود به قاضی ویژه قتل عمد گفت: صبح همسرم سر کار رفت و من هم با فرزند کوچکم برای زیارت به حرم رفتیم اما وقتی بازگشتم با جسد هوویم روبه رو شدم و موضوع را به همسایگان و شوهرم اطلاع دادم.

این گزارش حاکی است: شاهرگ هر دو دست مقتول بریده شده بود و آثار حدود ۸ ضربه قمه نیز بر سر مقتول نمایان بود. این در حالی است که تحقیقات در محل ارتکاب جنایت نشان داد قاتل یا قاتلان بدون خشونت و تخریب وارد منزل شده و احتمالا با مقتول آشنایی داشته اند.

بنابراین گزارش، با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی موحدی راد تلاش کارآگاهان پلیس جنایی خراسان رضوی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شده است و تحقیقات همچنان ادامه دارد./افکار

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *