پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ بعد از ظهر به وقت تهران

ازار و اذیت دختران خردسال توسط مرد شیطان صفت/عکس

شکارچی دختران خردسال که در پوشش سرویس مدرسه طعمه هایش را می ربود، سرانجام به ایستگاه محاکمه رسید.

ازار و اذیت دختران خردسال توسط مرد شیطان صفت
ازار و اذیت دختران خردسال توسط مرد شیطان صفت

ازار و اذیت دختران خردسال توسط مرد شیطان صفت

ششم آبان ماه امسال پرونده ای  در کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد در خصوص آزار و اذیت دختربچه مدرسه ای، تشکیل و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی، تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
به گزارش گفتار نیوز با مراجعه شاکی به اداره شانزدهم و در تحقیقات صورت گرفته از قربانی، کارآگاهان اداره شانزدهم اطلاع پیدا کردند که جوانی حدودا ۳۰ ساله و تحت عنوان «سرویس مدرسه»، دختربچه را فریب و پس از سوار کردن وی به ماشین، با تهدید چاقو اقدام به آزار و اذیت وی کرده و پس از سرقت طلا و جواهرات، دختربچه را از ماشین پیاده و متواری شده است.
شاکی به کارآگاهان گفت:ساعت هفت بامداد و در حالیکه دخترم در مقابل درب منزل منتظر سرویس ایستاده بود، یک دستگاه خودرو پژو نقره ای به او نزدیک و راننده اش عنوان می کند که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت وی به عنوان سرویس به دنبال دخترم آمده تا او را به مدرسه ببرد که پس از سوار شدن دخترم به داخل ماشین، راننده پژو او را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و در حوالی خیابان مرزداران وی را از ماشین پیاده و متواری می شود.

بنا بر اظهارات مادر قربانی، راننده پژو علاوه بر آزار و اذیت دخترش اقدام به سرقت گوشواره های دخترش نیز کرده است.

با توجه به حساسیت موضوع، در اولین مرحله مشخصات به دست آمده از چهره نگاری متهم در اختیار کلیه گشت های انتظامی قرار گرفت.
سرانجام صبح روز شنبه ۱۱ آبان، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ به سرنشین یک دستگاه پژو پرشیا نقره ای رنگ مشکوک و به وی دستور ایست دادند که ناگهان راننده پژو با اطلاع از هویت کارآگاهان، اقدام به متواری شدن از محل می نماید که طی یک تعقیب و گریز، متهم به نام «ابوالفضل . م» ۲۸ ساله دستگیر و در بازرسی از خودرو وی، گوشواره طلای متعلق به قربانی نیز کشف می شود.
با دستگیری متهم و در حالیکه وی منکر هرگونه ارتکاب سرقت و آزار و اذیت شده بود، از شاکی پرونده جهت شناسایی متهم دعوت صورت گرفت که متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داد.
در ادامه ۱۰ دختر بچه دیگر که قربانی جنایت سیاه متهم شده بودند با مراجعه به اداره آگاهی مرد شیطان صفت را شناسایی کردند.

با توجه به حساسیت ماجرا، پرونده شکارچی دختران برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مرد متجاوز به زودی در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *