سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶ بعد از ظهر به وقت تهران

اظهارنظر اکثر بازیکنان در مورد دربی امسال

پس از دربی حساس پایتخت، بازیکن دو تیم اظهارنظرهای مختلفی داشتند که در زیر صحبت چند تن از آنها را می خوانید:

سیاوش اکبرپور پس از تساوی بدون گل دربی ۷۸، اظهار داشت: ما خودمان هم از تساوی خسته شده‌ایم. در هر حال این بازی یک مقدار شرایطش برای ما خاص‌تر از پرسپولیس بود. نیمه اول توپ دست ما بود و نیمه دوم پرسپولیس بهتر کار کرد. ما در این بازی می‌خواستیم به پیروزی برسیم و یکی از رقیبان اصلی خود را از کورس خارج کنیم.چون ما در این بازی میهمان بودیم نتیجه تساوی هم برای ما خوب بود. ما هفته آینده در خانه بازی می‌کنیم. پرسپولیس باید بیرون از خانه بازی کند.
او در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند استقلال در این بازی به دنبال تساوی بود و به هدفش رسید، گفت: اگر آنها فیلم بازی را با دقت بازی کنند متوجه می‌شدند که در دقیقه سوم باید بازی را ۱۰ نفره ادامه می‌دادند در آن صورت نظرشان تغییر پیدا می‌کرد. ضربه‌ای که صادقیان به من زد اخراج مستقیم داشت و فکر می‌کنم داور به آنها لطف کرد. ما به دنبال قهرمانی هستیم. شرایط‌مان روز به روز بهتر می‌شود این دیدار دیگر برای ما تمام شد به فکر بازی آینده هستیم.
اکبرپور در پایان حق را به مردم داد که از نتایج و بازی راضی نیستند.

میثم حسینی  گفت: نمی‌دانم چرا پیام صادقیان اینقدر از کوره در می‌رود. او گاهی در تمرین نیز این شرایط را دارد. ما به این بازیکن نیاز داریم و باید راه‌حلی برای این مسئله پیدا کنیم که اینقدر اعصاب خود را خُرد نکند. او می‌تواند یکی از بهترین‌های فوتبال ایران شود.: بازی خوبی بود، نسبت به دربی گذشته شرایط مسابقه بهتر بود. ما اصلا به دفاع نرفتیم اما استقلال دفاعی بازی می‌کرد. باید شرایط مقابله با این نوع تاکتیک را یاد بگیریم تا با آن مقابله کنیم و روند گلزنی در این شرایط را بهبود ببخشیم.
حسینی در مورد اینکه آیا از شیوه بازی خسرو حیدری شناخت داشت، عنوان کرد: دقیقا نوع بازی خسرو حیدری را می‌دانم و دو سال در استقلال با او کار کردم. خسرو یکی از بهترین‌ فوتبالیست‌های این کشور است و حالا حالاها کسی مثل او نمی‌آید.

 آندرانیک تیموریان  گفت: توانستیم بازی نسبتا خوبی برای تماشاگران به نمایش بگذاریم و امتیازی هم به امتیازهایمان اضافه کنیم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم.
تیموریان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره درگیری امروزش از او سوال کرد عنوان کرد: مشکل خاصی نیست. ما با همدیگر دوست هستیم. محمد نوری فکر می‌کرد خطای آنها شده و من می‌گفتم خطا به نفع ماست. وی از دوستان خوبم است و از بازی بعدی دیگر عصبانی نخواهم شد. فکر نمی‌کنم با خشونت بازی کرده باشم در این صورت مظفری‌زاده کوتاه نمی‌آمد. برخوردهای من روی توپ بود.
بازیکن مستحکم استقلال درباره صحبت‌های پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه باید این مسابقه را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتند تصریح کرد: به نظر آنها احترام می‌گذارم. آنها خواسته‌هایی دارند و ما هم خواسته‌هایی داریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که تا اتمام لیگ با خواسته سرمربی پیش برویم.
او درباره عقب‌نشینی آبی‌پوشان در ۲۰ دقیقه دوم گفت: استقلال با کمبود بازیکن مواجه است و لیگ هم به صورت فشرده برگزار می‌شود. دست قلعه‌نویی خالی است. ما کاری می‌کردیم تا ضدحمله ایجاد شود که این اتفاق رخ نداد.

حمید علی‌ عسگر  گفت: امروز استادیوم پر از تماشاگر شده بود و همه برای تماشای بازی آمده بودند. ما هم آمده بودیم تا برنده این دیدار باشیم، اما به هدفمان نرسیدیم. امروز استقلال کاملا دفاعی بازی کرد و به خواسته خود رسید. البته ما همه تلاشمان را کردیم و من نیز به عنوان دفاع راست برای موفقیت تیم همه تلاشم را کردم.

 مجید غلام‌نژاد گفت: اولین دربی خودم را تجربه می‌کردم و شرایط طوری پیش رفت که نتیجه مساوی شود. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند. پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم رو به بازی مستقیم آوردند و کار ما را کمی سخت کرد.
بازیکن استقلال در خصوص اینکه با وجود اینکه اولین دربی خود را تجربه می‌کرد، استرس نداشت، گفت: ‌در تمام مسابقات همینطور هستم و در این دربی هم استرس خاصی نداشتم.

 حنیف عمران‌زاده پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پرسپولیس گفت: چه بگویم بازی بدون گل تمام شده است در حال رفتن به مشهد هستم و وقتی که برگردم در مورد دربی صحبت خواهم کرد.

 سیدجلال حسینی گفت: بازی سختی بود و در تمام نیمه دوم در زمین استقلال بودیم. اما آنها ۱۱ نفره دفاع می‌کردند.  وقتی تیمی در فوتبال مساوی می‌خواهد با این روش نتیجه می‌گیرد. استقلال مساوی می‌خواست و ما هم کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ناراحتی هواداران از تساوی‌های دربی، گفت: مردم حق دارند ناراحت باشند و حق را به آنها می‌دهیم.
حسینی در خصوص درگیری که با آندرانیک تیموریان در جریان مسابقه داشت، گفت: درگیری خاصی با آندو نداشتم.

 محمد نوری که به عنوان بازیکن فنی دربی ۷۸ انتخاب شده بود در مورد این مسابقه گفت: تلاش کردیم چون به هر ۳ امتیاز نیاز داشتیم. در نیمه دوم هم دیدید که هجومی کار کردیم و حتی یک موقعیت هم به استقلال ندادیم بنابراین ما از این مساوی راضی نیستیم اما استقلالی‌ها به دلیل اختلاف ۴ امتیازی که دارند از این نتیجه رضایت دارند. به هر حال مساوی به ضرر ما بود چون باعث شد از کورس قهرمانی عقب بیفتیم البته همچنان ۲ تیم در جام حذفی هستند و احتمال دارد در این رقابت‌ها به همدیگر برسند.  خودمان هم از این مساوی خوشحال نیستیم و به واقع رفتیم که دربی را ببریم.
کاپیتان پرسپولیس در مورد درگیری‌های بازیکنان ۲ تیم گفت: بازیکنان همه بیرون از زمین دوست صمیمی هستند و واقعا صفا و صمیمیت خاصی بین آنها است و حتی بین آنها در بیرون از محیط فوتبال رابطه خانوادگی وجود دارد اما در زمین به خاطر کری‌هایی که وجود دارد این درگیری‌ها هم به وجود می‌آید و طبیعی به نظر می‌رسد.  شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم این بازی را ببریم.

محمد‌رضا خلعتبری بعد از تساوی بدون گل دربی ۷۸ پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم شایستگی پیروزی در این مسابقه را داشتیم. موقعیت‌های بهتری داشتیم و خوب هم بازی کردیم. استقلال هم کاری جز دفاع کردن نداشت.
بازیکن پرسپولیس درباره درگیری‌اش با پیام صادقیان گفت: به او گفتم باید دقت کند چون ممکن است اخراج شود او هم فهمید کارش اشتباه است و چیز خاصی نبود.  این اتفاقات در فوتبال وجود دارد خدا را شکر ختم به خیر شد.

 خسرو حیدری که به عنوان بازیکن اخلاق دربی ۷۸ انتخاب شد در خصوص این مسابقه گفت: دیدارهای دو تیم همیشه حساس است و به خاطر حساسیتی که نسبت به باخت تیم‌ها وجود دارد، استقلال و پرسپولیس ابتدا می‌خواهند در این مسابقه گل نخورند.  نیمه اول ما بهتر بودیم و در نیمه دوم پرسپولیس بهتر شد البته استقلال خیلی به برد دربی احتیاجی نداشت چون اختلاف امتیازی خوبی در جدول داشتیم. به همین دلیل پیروزی در دربی بیشتر برای حریف اهمیت داشت با این حال خوشحالم که امتیازات دربی تقسیم شد.
حیدری در پاسخ به این سؤال که چه باید کرد که ترس از نباختن در دربی از بین برود، گفت: شرایط دو تیم در جدول در این خصوص بسیار مهم و تعیین‌کننده است اما این بار هر دو تیم در بالای جدول بودند و باز هم معتقدم حساسیتی که وجود دارد باعث می‌شود دربی مساوی شود اما مطمئنا هر دو تیم برای برد می‌آیند و اینطور نیست که از قبل نتیجه مساوی مشخص شده باشد.  حساسیت باعث می‌شود تا هر دو تیم در دربی محتاط‌تر باشند.

رضا حقیقی پس از مساوی در دربی گفت‌: در نیمه دوم بازی در دست ما بود اما وقتی تیمی می‌خواهد دفاعی بازی کند می‌تواند بازی را به خوبی اداره کند. استقلال امروز خیلی دفاعی بازی کرد.
او در خصوص اینکه در ادامه لیگ برای جبران اختلاف ۴ امتیازی با استقلال چه برنامه‌‌ای دارند، گفت: بازی‌های سخت استقلال مانده است. البته ما هم بازی‌های سختی داریم.
حقیقی در خصوص ناراحتی هواداران از تساوی در دربی‌ها، گفت: خود ما هم ناراحتیم و در رختکن می‌گفتیم که دربی اینگونه نمی‌شود. استقلال به چیزی که می‌خواست رسید.  از نحوه بازی استقلال ناراحتم. از این تیم به عنوان صدرنشین لیگ انتظار بیشتری داشتم و فکر می‌کردم طوری بازی می‌کنند که فوتبال زیبایی را شاهد باشیم. استقلالی‌ها از مساوی راضی و خوشحال بودند.

 محسن بنگر پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و استقلال در دربی ۷۸ گفت: به نظر من آندرانیک تیموریان می‌تواند از این به بعد جای بازی در دادگاه قضاوت کند؛ در هر صحنه‌ای که خطایی هم اتفاق می‌افتاد او جلو می‌آمد و این مسئله را برای داور توضیح می‌داد.
مدافع پرسپولیس در مورد درگیری که با مهدی رحمتی پیدا کرد، اظهار داشت: رحمتی از برادر به من نزدیک‌تر است و هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم.  تیمی که در صدر جدول قرار دارد، یک بار وارد محوطه جریمه ما نمی‌شود. جا دارد به آنها به خاطر این اتفاق تبریک بگوییم چرا که توانستند تساوی را به خود اختصاص دهند. وقتی استقلال ۱۱ نفره دفاع می‌کند بازی بهتر از این نمی‌شود.  هنوز راه زیادی تا پایان مسابقات باقی است ما با تمام تیم‌های صدرنشین بازی کردیم. از این پس آنها با هم بازی دارند و اتفاقات زیادی می‌افتد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *