پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه سه شنبه ۱ فروردین ماه ۱۳۹۶

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه سه شنبه یک فروردین ماه ۱۳۹۶

fal-roozaneh-WwW.dustaan.com_2
فـال روزانـه – Daily Omen

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

از یک طرف، امروز واقعیت می تواند بسیار مرموزانه با تخیل درآمیزد و تشخیص این دو را مشکل نماید. از طرف دیگر، حرکت ماه به سوی صورت فلکی آتشین قوس روح تان را زنده می کند و باعث می شود که به چیزهای بزرگ فکر کنید. انرژی تان غیر قابل کنترل است، حتی اگر متوجه نباشید که این انرژی شما را به کجا خواهد برد. اکنون زمان آن است که صبر پیشه کنید و فقط کورکورانه رو به جلو حرکت نکنید. نباید به دنبال هر هوا و هوسی بروید، مگر این که بخواهید مشکل درست کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

افق گسترده ی پیش روی تان ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد، زیرا تقریباً غیر ممکن است که بفهمید کدام فرصت بهترین و منطقی ترین مسیر ممکن است. خوشبختانه امروز برای راهنمایی مسیر می توانید به دوستان و همکاران تان تکیه کنید. به حرف هایی که می زنند گوش کنید، حتی اگر مطمئن نیستید که آن ها به درستی علایق شما را می فهمند. اگر به توصیه های سودمند دیگران گوش دهید، می توانید از تجربیات آن ها بسیار بهره ببرید. فقط به خاطر داشته باشید که این شما هستید که آخرین تصمیم را می گیرد.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز ممکن نیست با مانعی برخورد کنید، اما عاقلانه تر این است که کمی از سرعت خود بکاهید. مسایل عاطفی می توانند مشکل ایجاد کنند، حتی در روابط دو طرفه. ممکن است فکر کنید که به دو نیمه تقسیم شده اید؛ قلب تان یک چیز می گوید، درحالی که شرایط اطراف از شما می خواهند که طور دیگری رفتار کنید. فعلاً سعی نکنید که این وضع دشوار را حل کنید، فقط این که از منشأ استرس و نگرانی آگاه باشید. اگر مسئولیت تمام احساساتی را که دارید بپذیرید، باعث می شود که شرایط برای طرف مقابل هم ساده تر گردد.

فال روزانه متولدین تیر ماه

حتی اگر اخیراً کمی مضطرب و نگران بوده اید، امروز ممکن است احساس کنید که امواج آرامش بخش رضایت و خرسندی به ساحل تان روی آورده اند. تقریباً می توانید تصویر کامل را با وضوح بیشتری ببینید و راضی هستید تا هر کاری را که با نقشه ی اصلی جور درمی آید انجام دهید. متأسفانه ممکن است دچار هیجان گردید و بیش از حدی که می توانید ارایه دهید متعهد انجام کاری شوید. این که مثل بچه ها محتاطانه قدم بردارید بهتر است تا این که با سرعت پیش بروید و سپس سقوط کنید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

ممکن است سعی کنید تا مطمئن باقی بمانید، اما به این نتیجه می رسید که احساسات پیچیده ای وجود دارند که از خودتان پنهان می کرده اید. شاید اتفاق خاصی را از دوران کودکی تان به خاطر بیاورید یا کسی را که راز مهمی را با شما در میان گذاشت. به هر حال، اکنون بیش از هر زمان دیگری ممکن است احساس کنید که آسیب پذیر شده اید. احساساتی را که ناراحت تان می کنند کنار نزنید، زیرا می توانند به عنوان یک کاتالیزور شگفت انگیز در مرحله ی بعدی رشدتان عمل کنند. نیازی نیست طوری عمل کنید که دیگران را با شجاعت و جرأت خود تحت تاثیر قرار دهید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

همان طور که روز به پیش می رود، دانستن این که چه طور نسبت به شرایط اطراف تان واکنش نشان دهید سخت تر می شود. امروز ممکن است عقایدتان مورد پرسش قرار بگیرند، به ویژه اگر بخواهید برای توجیه کارهای فعلی تان از آن ها استفاده کنید. به واقعیت ها بچسبید، اجازه ندهید که تخیل تان بر تصمیم هایی که می گیرید تاثیر بگذارد. وقتی واقعیت را از تخیل جدا می کنید، تا جایی که امکان دارد منصف باشید. دیگران این صداقت عمل و اهداف مخلصانه ی شما را تحسین خواهند کرد.

فال روزانه متولدین مهر ماه

شما در رابطه با کار کردن با دیگران مشتاق پیشرفت و تحول هستید با این حال یکی از دوست جدید یا همسرتان ممکن است پیشنهاد کند که اکنون زمانی برای هردونفرتان است که کاری به میل و روش خودتان انجام بدهید. این پیشنهاد را به عنوان عدم پذیرش تعبیر نکنید؛ این فقط بخشی از یک تغییر در یک رابطه طولانی مدت است. زمانیکه شما دوباره تمرکز و شخصیت خود را برقرار کنید برای کارتان مفید تر خواهد بود و می توانید تجارب خود را با یکدیگر تقسیم کنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

از آن جایی که ماه وارد صورت فلکی فیلسوفانه ی قوس می شود، تلاش شما هم برای یافتن حقیقت در اولویت اول قرار می گیرد. با این وجود آرزو می کنید که ای کاش می توانستید مشکلات تان را فراموش کنید و امروز روز خوبی داشته باشید. حتی اگر معمولاً درباره ی سفر معنوی خود بسیار جدی هستید، اکنون خندیدن بهترین درمان برای روح شماست. به جای این که در تاریکی ها به دنبال جواب باشید، اکنون زمان آن رسیده است که به رویاهای تان اجازه دهید تا به واقعیت تبدیل شوند.

فال روزانه متولدین آذر ماه

پیوستن به یک منشأ عمیق تر الهام امروز می تواند کمی گمراه کننده به نظر برسد، زیرا تمایل دارید تا هر کاری که انجام می دهید چرخش مثبتی را در آن ایجاد کنید. اما مسیر کنونی تان ممکن است شما را به زوایای پنهان احساسات تان هدایت کند و شرایط را از آن چه هست پیچیده تر نماید. به جای این که خودتان را از دیگران دور نگه دارید، سعی کنید تا احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید، حتی اگر احساس کنید که با این کار آسیب پذیرتر می شوید. بد نیست تا زمانی که به شخصی اعتماد دارید، سفره ی دل تان را پیش او باز کنید.

فال روزانه متولدین دی ماه

به جای این که امروز بر اساس اطلاعات واقعی تصمیم گیری کنید، ممکن است بهتر باشد تا کمی بیشتر به رویاهای تان توجه کنید تا به واقعیت ها. درست است که نادیده گرفتن و انکار حقایق ابلهانه به نظر می رسد، اما به سرعت می فهمید که این حقایق تمام ماجرا را به شما نمی گویند. بر اساس احساسات تان عمل کنید و انرژی خود را بیهوده به خاطر قضاوت های دیگران تلف نکنید. در نهایت این که راستی و درستی شما خودش گویای همه چیز است.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز متوجه یک اشتباه مالی شوید، اما باید بلافاصله توجه بیشتری را به کنترل شرایط معطوف سازید. شاید قبلاً کاری را انجام دادید که فکر می کردید درست است، اما بعداً فهمیدید که حساب و کتاب تان درست از آب درنیامده است. اگر نمی دانید چه کار کنید و مطمئن نیستید که قدم بعدی تان چه باشد، از دوستان و همکاران تان بخواهید تا به شما مشورت بدهند. آن ها به قدری باور نکردنی از شما حمایت خواهند کرد و کمک تان می کنند تا به وضعیت مالی خود سر و سامانی ببخشید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

احساس می کنید که انگار به داخل یک مه غلیظ کشیده شده اید، اما دیگران هنوز شما را کسی می بینند که می داند چه می خواهد و چه طور می خواهد به آن برسد. جریان های قوی عاطفی و احساسی شما را به جهت های مختلفی می کشانند و جهت گیری مسیرتان را دشوار می کنند. اگر اکنون نمی توانید به خوبی ببینید اصلاً نگران نباشید، به قطب نمای معنوی تان اطمینان کنید و امیدوار باشید که صحیح و سالم به مقصد مورد نظرتان که هنوز مشخص نیست خواهید رسید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *