چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

قاتل فراری پس از ۲۱ سال دستگیر شد

فردی که در سال ۱۳۷۴ به شلیک اسلحه در جهرم مرتکب قتل شده بود، پس از ۲۱ سال در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی و بازداشت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: فردی که ۲۱ سال پیش با شلیک اسلحه کلاش، شهروند جهرمی را به قتل رسانده بود، در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالعظیم انصاری ضمن بیان این مطلب افزود: فردی به هویت «الف – ق» در سال ۱۳۷۴ با استفاده از اسلحه کلاش پس از قتل عمد یکی از شهروندان جهرمی به نام «ح- ک» متواری شده بود.

 

وی ادامه داد: با توجه به تاکید بر کشف جرایم خشن در سال های گذشته، تیم ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جهرم پس از مدت ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی کردند.

 

انصاری تصریح کرد: متهم که با هویت جعلی مشغول به کار شده بود، با هماهنگی مقام قضائی توسط کاراگاهان اعزامی از جهرم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به شهرستان جهرم منتقل شد.

 

وی اضافه کرد: متهم ۳۸ ساله در تحقیقات تخصصی همچنان قصد داشت خود را با هویت جعلی معرفی کند که با درایت و هوشیاری پلیس، لب به اعتراف گشود و به قتل مرحوم « ح- ک» در سال ۱۳۷۴ به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه هیچ پرونده ای تا دستگیری مجرمان و حصول نتیجه از سوی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بسته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: این قاتل فراری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *