جمعه , ۱۰ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۵ قبل از ظهر به وقت تهران

واکنش تند مهاجم گلزن بارسا به ماجرای تمدید قرارداد مسی

لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای بارسا به ماجرای تمدید قرارداد مسی واکنش تندی را نشان داده است.

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, قرارداد مسی

ملی‌پوش اروگوئه‌ای تیم بارسلونا با انتقاد از صحبت‌های اخیر مدیر ورزشی این باشگاه خواستار تمدید سریع قرارداد لیونل مسی شد.

به گزارش تسنیم، موضوع تمدید قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا به یکی از اخبار مهم روزانه رسانه‌های ورزشی اسپانیا و بین‌المللی شده است.

 

در این میان صحبت‌های اخیر مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا مبنی بر داشتن عقل سلیم  سران این باشگاه هنگام مذاکره با لیونل مسی با توجه به هزینه‌ها و مخارج باعث شده تا هواداران بارسا ناآرام شوند. لوئیس سوارس، ملی‌پوش اروگوئه‌ای تیم بارسلونا در واکنش به صحبت‌های مدیر ورزشی این باشگاه گفت: مسی بهترین بازیکن جهان است و در هر بازی چیزی برای نمایش دادن دارد. او همیشه با کارهایش ما را متعجب می‌کند.

 

سوارس در ادامه با اشاره به موضوع تمدید قرارداد مسی گفت: قرارداد مسی باید تمدید شود و نباید صحبت‌هایی درباره داشتن عقل سلیم هنگام مذاکره بزنیم.

 

قرارداد لیونل مسی و باشگاه بارسلونا ۱۸ ماه دیگر خاتمه می‌یابد و هنوز سران این باشگاه پیشنهاد رسمی خود برای تمدید آن ارائه نکرده‌اند. باشگاه منچستریونایتد انگلیس حاضر است با توجه به محدودیت‌های مالی بارسایی‌ها برای به دست آوردن لیونل مسی دستمزد بیشتری نسبت به اسپانیایی‌ها پرداخت کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *