سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ بعد از ظهر به وقت تهران

۶ ماه زندان و جریمه نقدی برای مزاحم تلفنی اورژانس ۱۱۵

فردی که بارها از طریق تلفن ثابت و همراه برای اورژانس ۱۱۵ ایجاد مزاحمت کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: فردی که بارها از طریق تماس تلفنی با ۱۱۵، ایجاد مزاحمت می‌کرد، از طرف دادگاه محکوم و جریمه شد.

www.dustaan.com-۶ ماه زندان و جریمه نقدی برای مزاحم تلفنی اورژانس ۱۱۵به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ غفور راستین اظهار کرد: فردی از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۲۶ مهرماه امسال، ۲۷۶ مرتبه با ۱۱۵ تماس می‌گرفت و با سوالات بیهوده و وقت‌گیر، خطوط تلفن اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی اصفهان را اشغال می‌کرد لذا در این زمینه به دادگاه شکایت کردیم تا به عمل ناپسند او پایان دهیم.

وی افزود: سرانجام دادگاه، این فرد که ۸۱ بار با تلفن ثابت و ۱۹۵ بار با تلفن همراه برای اورژانس ۱۱۵ ایجاد مزاحمت کرده بود را شناسایی و به ۶ ماه حبس و از جنبه عمومی جرم به ۹۰۰ هزار تومان جریمه، محکوم کرد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: متهم، خانمی ۴۰ ساله و متاهل بود که از مشکل اعصاب و روان رنج می‌برد و به دلیل مصرف داروی اشتباهی، بیماری او تشدید شده بود لذا به دنبال ارائه مدارک درمانیِ وی به دادگاه، از اِعمال محکومیت حبس برای او خودداری شد.

دکتر راستین تاکید کرد: خطوط تلفن ۱۱۵، خطوطی گره‌گشا و مرتبط با سلامت مردم و نجات‌دهنده جان آنهاست و چه بسا، فردِ امدادخواه، از خانواده، اقوام و دوستان هریک از ما باشد، لذا توصیه می‌شود از ایجاد مزاحمت برای اورژانس ۱۱۵ و اِشغال کردن خطوط تلفن آن بدون دلیل، پرهیز شود تا جان و سلامت هموطنان‌مان به خطر نیفتد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *