چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۲ قبل از ظهر به وقت تهران

۱۲بازیگری که به GEM پیوسته بودند، به ایران بازگشتند

چند نفر از این افراد از مدتی قبل با سازمان سینمایی تماس داشتند وبخش‌ حراست برخورد خوبی با آنها داشت تا راه بازگشت به خانه پدری را روی آنها نبندیم.

 

رییس سازمان سینمایی در برنامه «متن حاشیه» که به موضوع سرنوشت بازیگران جم پرداخت گفت: این موضوع یک حادثه تاسف بار بود. تقریبا همه کسانی که رفتند بازیگران و عوامل شناخته شده در سینما نبودند. با رفتن آن ها متنی را نوشتم وپس از انتشار این نامه پشیمانی شروع شد. ایوبی عنوان کرد: چند نفر از این افراد از مدتی قبل با سازمان سینمایی تماس داشتند وبخش‌ حراست برخورد خوبی با آنها داشت تا راه بازگشت به خانه پدری را روی آنها نبندیم.

همکاری خوبی در بخش‌های مختلف نظام انجام شد که برگردند چراکه ما یک نظام اسلامی هستیم. وی افزود: تا امروز ۱۲ نفر بازگشتند و با بخش‌های مختلف صحبت و بسیاری احساس ندامت کردند. ما راه بازگشت را به خانه پدری نبسته‌ایم تا اگر تمایل به بازگشت داشتند و نادم بودند بتوانند بازگردند.ما بر صندلی پدری نشسته‌ایم و نمی‌توانیم راه را بر آنها ببندیم حتی اگر فرزندانی خطا کار باشند.ایوبی در خصوص مجازات این افراد گفت: این که با آنها چه برخوردی خواهد شد فقط وظیفه سازمان سینمایی نیست و برخورد تشویقی با آنها نخواهد شد. قرار نیست برای کسانی که مرتکب خطا شدند فرش قرمز پهن کنیم. آنها نباید انتظار داشته باشند زمانی که برمی گردند به راحتی در تلویزیون و سینما Cinema کار کنند.ما با دستگاه‌های مختلفی که در کشور کار آنها تأمین رصد کردن است در تعامل هستیم و نگاه آنها تأمین منافع ملی و حفظ و حراست از ارزش های حاکم بر کشور است و برای این بازیگران تصمیم گرفته خواهد شد.
۱۲بازیگر ایرانی که به GEM پیوسته بودند، بازگشتند

مهدی مظلومی: حرفه ای ها به ایران برنمی گردند
درهمین حال مهدی مظلومی که به عنوان کارگردان، چند پروژه برای این شبکه ساخته و به گفته خودش تا دو سال نیز برای همکاری با این شبکه قرارداد دارددر گفت و گو با خبرنگار سینماسینما درباره حواشی اخیر شبکه جم می گوید: حرفه ای هاقرار نیست به ایران برگردند و تنها حقوق مفت‌خورها قطع شد.وی درباره نامه مدیر شبکه جم گفت: در ایران این خبر بد تفسیر شده است. قبلا هر کسی در جم بود حقوق ثابت می‌گرفت اما بعضی‌ها کار نمی‌کردند و مدیریت اعلام کرد که به کسانی که کار نمی‌کنند و مفت می‌خورند و مفت راه می‌روند دیگر حقوق نمی‌دهد. مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است کسانی که از طرف مدیر جم حقوق شان قطع شده به فکر بازگشت به ایران باشند اظهارکرد: این افراد تقریبا همه‌شان پناهنده بودند و چون نتوانستند بعد از یکسال برای خودشان اتفاقی را رقم بزنند پای این نامه به میان آمد. ولی از عوامل حرفه ای هیچکس قصد بازگشت به ایران راندارد .مظلومی درباره این که بعضی از این افراد با نوشتن نامه به مسئولان ایران خواستار بازگشت شده اند مدعی شد: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و تا به حال هیچ کدام ازآن ها نامه‌ای ننوشتند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *