پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲ بعد از ظهر به وقت تهران

گیر افتادن یک جوان بالای تیر برق +تصاویر

مجله خبری دوستان : گیر افتادن یک جوان بالای تیر برق ؛ حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر مرد جوانی که برای نصب بنر تبلیغاتی به بالای تیر چراغ برق رفته بود با بدشانسی در آنجا گیر کرده و با تلاش نیروهای امدادی نجات پیدا می کند .

خبرگزاری تسنیم: مرد جوان که برای نصب بنر تبلیغاتی بالای تیر چراغ‌برق رفته بود، در بالای تیر گیر افتاد.

ساعت ۱۴:۴۰ روز گذشته حادثه گیرافتادن مرد جوان بالای تیر چراغ برق به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه ۵۵ به همراه خودروی حامل تشک نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، خود را به محل حادثه در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، حوالی بزرگراه نیایش، بلوار امام حسن (ع) رساندند.

علی عبدالله‌آبادی؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه یک مرد جوان برای نصب بنر تبلیغاتی به بالای تیر چراغ‌برق رفته و دچار برق‌گرفتگی جزئی شده بود و توانایی پایین آمدن از تیر چراغ‌برق را نداشت.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از ایمن‌سازی کامل، تشک نجات را در مجاورت تیر چراغ برق برپا کردند و مرد سی و سه ساله را که از ناحیه دست و صورت دچار آسیب‌دیدگی شده بود، با استفاده از تشک نجات به سطح زمین انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ نیروهای عملیاتی در پایان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، مرد جوان را برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

 گیر افتادن یک جوان بالای تیر برق

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *