پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

کی‌روش قصد بازگشت به ایران را ندارد! +عکس

یک روزنامه الجزایری با انتشار گزارشی مدعی شده است که سرمربی تیم ملی کشورمان به دلیل مشکلات پیش رو قصد بازگشت به ایران را ندارد!

به گزارش ایسنا، الجزایر نیز به مانند آفریقای جنوبی در حال حاضر بدون سرمربی است. این کشور آفریقایی قصد دارد به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب کند و به همین خاطر فدراسیون فوتبال این کشور، در صدد انتخاب سرمربی این تیم موفق آفریقایی است که در جام جهانی برزیل بهترین تیم قاره سیاه لقب گرفت.

روزنامه الجزایری درباره سرمربی جدید این کشور نوشت: «در حالی که صحبت از حضور کلودیو رانیری سرمربی تازه برکنار شده لسترسیتی و هکتور کوپر به عنوان گزینه‌های مدنظر الجزایر شده است، اینبار نام کارلوس کی‌روش نیز شنیده می‌شود. کی‌روش دیگر نمی‌خواهد به فوتبال ایران بازگردد و اخیرا تایید کرده است پیشنهاداتی برای سرمربیگری داشته است. او اعلام کرده است به دلیل مشکلات زیادی که در ایران دارد دیگر نمی خواهد به این کشور بازگردد.»
در ادامه این گزارش آمده است: «علاقه فدراسیون فوتبال الجزایر به کارلوس کی‌روش مساله جدیدی نیست و این مربی پیشتر هم گزینه اصلی هدایت سبزها بود. در حالی که پیش‌بینی می شد او به عنوان سرمربی جدید الجزایر انتخاب شود، فدراسیون فوتبال ایران برای لغو قرارداد با این مربی خواستار یک میلیون دلار شده بود که باعث شد این انتقال انجام نشود.»

www.dustaan.com-dustaan.com-کی روش دیگر نمی خواهد به ایران برگردد! + عکس
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *