سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ قبل از ظهر به وقت تهران

کنایه دختر شهید کاوه به توئیت جنجالی یک عضو شورای شهر +عکس

مجله خبری دوستان : کنایه دختر شهید کاوه به توئیت جنجالی یک عضو شورای شهر ؛ زهرا کاوه دختر سردار شهید کاوه به پیام توئیتری یکی از تعضای شورای شهر تهران واکنش نشان داد .

پاسخ دندان‌شکن دختر شهید کاوه به مواضع اخیر علیه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل مهرماه و در آستانه ورود به هفته دفاع مقدس انتشار یک پیام و بازنشر آن از سوی حجت نظری عضو شورای شهر تهران که با لیست امید وارد شورا شده بود واکنش های جنجالی بسیاری را به دنبال داشت،واکنش های تندی که بعضا با کنایه نوشته شده بودند و گاهی تعجب کاربر را از نوع پیام این عضو شورا در خصوص دفاع مقدس به نمایش می گذاشتند.
لازم به ذکر است؛ حجت نظری در پست توییتری‌اش نوشته بود :

جنگ تحمیلی بنامیم یا دفاع مقدس ، تفاوتی در عمق فاجعه و رنجی که بر این مملکت و ملت گذشته ایجاد نمی‌کند. جنگ و جنگ‌طلبی مذموم است”.

در همین رابطه زهرا کاوه تنها فرزند سردار شهید محمود کاوه از فرماندهان جنگ تحمیلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به برخی از اظهارنظرهای غرض ورزانه که با شروع هفته دفاع مقدس شدت گرفته واکنش نشان داد.

زهرا کاوه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“تصویر متعلق به اینجانب زهرا کاوه در سن ۳ سالگی و برای اولین بار در صفحه خودم به اشتراک میگذارم .
برداشتهای متفاوتی از این تصویر صورت گرفته و شاید از دلائل رسانه ای شدنش علاوه بر جایگاه خاص پدر شهیدم، نگاه پُر از بُهت و اندوهم و لباس سبزیست که سَمبُلی از جهاد و شهادت است و من به دلیل علاقه به عکسهای پدرم که در تصاویر به جا مانده اش اکثرا همین لباس را میپوشید، اصرار داشتم این رنگ را بپوشم .
این روزها که پس از سالها عبور از چراییِ علل خاتمه جنگ مجددا به بهانه هفته دفاع مقدس شاهد تحلیلهای شبهه روشنفکری هستیم لازم دانستم دو نکته را به عرض برسانم:
اول )ما درد یتیمی و فقدان بزرگترین تکیه گاه زندگی یعنی “پدر” را با گوشت و خون لمس کرده ایم و آثار آن تا را تا پایان حیاتمان حس خواهیم کرد .
آنچه سبب آرامشان میشود امنیت و عزت ملت بزرگ و متمّدن ایران است .اگر من درد یتیمی را درک میکنم اما امروز ملّتی در زیر چکمه های بیگانگان ، ذلیل نشدند .
این امنیت و آرامش گوارای مردم وفادارمان باد .

دوم) هشت سال دفاع مقدس برای ملت بزرگ ایران فقط دفاع از مرزهای جغرافیایی نبود بلکه حراست از مرزهای عقیدتی هم بود. شهدای ما با پیشانی بند هیهات منّا الذله ، عاشقانه به معبودشان لبیک گفتند.
ما امروز و پس از سالها شاهدیم که در قلب لیبرال دموکراسی غرب ، از جنگهایی تجلیل و تقدیر میشود که نه برای خدا و نه در راه حسین بن علی، بلکه برای دنیایشان رُخ داد. غربیان از جنگ جهانی تجلیل میکنند که علت آغازش کشور گشایی و خونریزی بود. شهدای ما برای دفاع از کیان و عزتمان رفتند.
در پایان به آنها که عادت دارند نشخوار جویده غربیها را بجوند اعلام میداریم کاتولیک تر از پاپ نشوید و لا اقل نحوه قدردانی از جنگ را هم از آنان بیاموزید.”

پاسخ دندان‌شکن دختر شهید کاوه به مواضع اخیر علیه دفاع مقدس

کنایه دختر شهید کاوه به توئیت جنجالی یک عضو شورای شهر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *