پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹ بعد از ظهر به وقت تهران

کلاهبرداری شش میلیاردی در بروجرد؛ متهم دستگیر شد

فردی که قدام به کلاهبردار ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی در شهر بروجرد کرده بود، توسط نیروهای پلیس شناسایی و دستگیر شد.
http://persianv.com/family/wp-content/uploads/sites/36/2017/04/%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AA-1.jpg

به گزارش ایسنا، سردار محمد قنبری اظهار کرد: با مراجعه یک شاکی به پلیس آگاهی بروجرد و اعلام این موضوع که پدرم قصد وقف اموالش به اداره اوقاف را داشت که یک نفر از دوستانش از این جریان مطلع و با شگردهای متقلبانه اموال را به نفع خود انتقال داده است، رسیدگی به موضوع  در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مالک اموال مدتی به علت بیماری در یکی از بیمارستان‌های جنوب کشور بستری بوده و فرد متخلف از این موقعیت استفاده و با ترفندهای متقلبانه از وی اثر انگشت و بعدا وکالت نامه را اخذ و پس از مرگ وی، اقدام به واگذاری یک واحد ساختمان به نفع خود می‌کند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: ماموران آگاهی بروجرد با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی مقام قضایی، متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر که در بازجویی به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد.

قنبری با اشاره به اینکه بنا بر نظر کارشناسان، متهم مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *