سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱ بعد از ظهر به وقت تهران

کشف بطری های پرشده از ادرار انسان در یک رستوران معروف +عکس

مجله انلاین دوستان : ماموران بهداشت در رستورانی در عربستان، بطری های پرشده از ادرار انسان کشف کردند.ماموران بهداشت و نظارت بر بازار در شهرداری “خمیس مشیط” دراستان عسیر عربستان، دیروز در بازدید از یکی از رستوران های فست فود در منطقه “الرصراص” با بطری‌های پلاستیکی که با “ادرار انسان” پرشده بود، مواجه شدند. روزنامه “الوطن” عربستان به نقل از منابع بهداشتی این استان نوشت: یکی از کارگران این رستوران، در توجیه این اقدام مدعی شده که به علت نبود سرویس های بهداشتی در نزدیک رستوران، آنان اقدام به این کار کرده اند تا در فرصت مناسب آنها را دور بیندازند.

کشف بطری های پرشده از ادرار انسان در یک رستوران معروف +عکس
کشف بطری های پرشده از ادرار انسان در یک رستوران معروف +عکس

مسفر الوادعی شهردار “خمیس مشیط ” در گفتگو با این روزنامه، صحت این خبر را تایید و از انجام چنین اقدامی توسط کارگران ابراز تاسف کرد.وی گفت: تحقیقاتی که برخی از نهادهای دولتی انجام داده اند، نشان می دهد که ادرار انسان در شیشه هایی مخصوص ریخته شده است.الوادعی افزود: دو کارگر که تابعیت ترک دارند، در دو مغازه که یکی رستوران و دیگری آجیل فروشی است، کار می کنند و این شیشه ها در نزد آنان یافت شده است.رستورانی که ادرار ذخیره می کند.

به گفته وی، برخی سنگ های عجیب هم در نزد آنان کشف شده و مشاهده این اشیاء عجیب باعث شد که نمایندگان نهادهای امنیت و مرکز امر به معروف و نهی از منکر، صورتجلسه ای را درخصوص این حادثه تهیه کند و آن را تحویل مسئولان ذیربط دهد.شهردار “خمیس مشیط” تاکید کرد که این اولین بار نیست که چنین مواردی مشاهده می شود و ماموران شهرداری پیش از این نیز با موارد مشابه روبرو شده اند و یک کارگر زن بنگلادشی به خاطر نگهداری شیشه هایی با همان محتویات (ادرار) بازداشت شده بود.

www.dustaan.com-مدفوع-انسان-رستوران1

تحقیقاتی که از این زن بنگلادشی به عمل آمد، نشان می دهد که وی از ادرار انسان برای ساخت مشروب استفاده می کرده است. پایگاه های شبکه های اجتماعی دیروز در سطح گسترده به انتشار عکس ها و تصاویری دراین باره اقدام کردند و شماری از شهروندان، این اقدام را محکوم کردند و از شهرداری خواستند که نظارت خود را توسعه دهد و متخلفان را به سزای اعمال خود برساند. این اقدام رستوران های خاص با درخواست صاحبان رستوران و با هدف جذب مشتری انجام می شود. کارگران و آشپزهای خارجی این رستوران ها، بویژه کسانی که از چین و هند و کشورهای اطراف آنها می آیند، روش های سنتی و خاصی برای تهیه خوراکی هایی با طعم و خواص ویژه دارند که یکی از آنها استفاده از محتویات همین بطری هایی است که در خبر به آن اشاره شده.

آنها از این مواد، برای کارهای مختلف، از جمله تخمیر یا تحلیل مواد اولیه غذا یا ایجاد طعم ویژه استفاده می کنند. بطور مثال ماده اصلی غذایی با نام “تانگزی دان” تخم مرغ آب پز شده در ادرار پسر بچه ها است. آنها در پوست تخم مرغ ترک هایی ایجاد می کنند تا ترکیبات و چاشنی های موجود در معجونی که با ادرار، سویا، سرکه و سس مخصوص تهیه شده وارد تخم مرغ شود و معتقدند این غذا حرارت بدن را طوری تنظیم می کند که شخص در هوای به شدت گرم و آفتابی، احساسی بهاری داشته باشد.///شبکه خبر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *