پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۳ قبل از ظهر به وقت تهران

کاپیتانی رئال مادرید به رونالدو رسید

کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید کاپیتان سوم تیمش خواهد شد.

  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,رونالدو

کاپیتانی رئال مادرید به رونالدو رسید

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، جدایی په‌په از رئال مادرید باعث شد کریستیانو رونالدو به عنوان کاپیتان سوم تیم اسپانیایی انتخاب شود. مهاجم پرتغالی پس از سرخیو راموس و مارسلو کاپیتان تیم مادریدی خواهد شد. این نقش جدید، مسئولیت‌هایی برای رونالدو دارد. او در مادرید تصمیماتی نیز خواهد گرفت و به همراه راموس و مارسلو و فلورنتینو پرس (رییس باشگاه) جلسات شرکت خواهد کرد. رییس باشگاه با سه کاپیتان درباره مسائل تیم صحبت خواهد کرد. همچنین مهاجم پرتغالی با بازیکنان مذاکره خواهد کرد و نظرات کادرفنی را به آنها خواهد گفت‌.

 

رونالدو پیش از این در فهرست کاپیتان‌ها به عنوان کاپیتان چهارم حضور داشت اما چنین وظایفی نداشت. او با عنوان جدید وظایف بیشتری خواهد داشت. بازیکن پرتغالی برای نخستین بار توانست در ۶ ژانویه ۲۰۱۲ بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد چون ایکر کاسیاس و گونسالو ایگواین نیمکت نشین بودند و راموس و مارسلو دراین بازی حضور نداشتند.

 

بازیکن پرتغالی تنها شش ‌دقیقه پس از بازی، بازوبند را به کاسیاس پیشنهاد کرد. دروازه‌بان اسپانیایی به خاطر اخراج زود هنگام آنتونیو آدان وارد زمین شد. با این حال کاسیاس درخواست رونالدو را نپذیرفت. جدایی این دروازه‌بان از مادرید در سال ۲۰۱۵ باعث شد مهاجم پرتغالی کاپیتان چهارم شود.

 

بنزما در فهرست کاپیتان‌ها

پس از این که رونالدو به عنوان کاپیتان سوم سفید پوشان معرفی شود کریم بنزما به جای او کاپیتان چهارم تیم خواهد شد. نخستین بار است مهاجم فرانسوی از زمان حضورش در  مادرید به این فهرست راه پیدا می‌کند. بنزما پس از هشت فصل حضور در مادرید نهمین فصل را با چنین افتخاری شروع می‌کند. بازیکن فرانسوی تاکنون ۳۶۵ بازی با پیراهن مادرید بازی کرده است و در ۱۱۸ گل به ثمر رسانده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *