پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

کارگر افغان، متهم تعرض به زن سرایدار

مردی افغان که متهم است به زنی جوان تجاوز کرده، درحالی‌که قبلا به ارتکاب این جرم اعتراف کرده بود، در جلسه محاکمه منکر جرم خود شد.

مردی چندی قبل به پلیس آگاهی دماوند مراجعه و علیه یک کارگر افغان شکایت کرد. او گفت: «من و همسرم سرایدار یک باغ هستیم و در آنجا زندگی می‌کنیم. روز حادثه برای کاری از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتم، دیدم حال همسرم اصلا خوب نیست و کودک هفت‌ماهه‌ام نیز د‌ر گوشه‌ای افتاده و گریه می‌کند.

وقتی از او علت این ماجرا را پرسیدم، گفت یکی از کارگران افغان که در یکی از باغ‌های همان حوالی کار می‌کند به او تعرض کرده است». کارآگاهان پس از تشکیل پرونده، تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند. زن ٢٧ساله به آنها گفت: «آن کارگر افغان چندبار زنگ خانه‌مان را به صدا درآورد و هردفعه از من چای خواست، اما من به او اعتنایی نمی‌کردم و حتی چای هم به او نمی‌دادم. این ماجرا چند روز ادامه داشت تا اینکه روز حادثه وقتی شوهرم در خانه نبود، این مرد از دیوار بالا آمد و به حیاط پرید.

با دیدن او بسیار ترسیدم و سعی کردم در برابرش مقاومت کنم، اما او به من حمله‌ور شد و مرا مورد تعرض قرار داد». زن جوان بعد از شرح واقعه، برای انجام آزمایش به پزشکی‌قانونی معرفی شد و متخصصان تأیید کردند او مورد ضرب‌وجرح و تعرض جنسی قرار گرفته است.

کارآگاهان در گام بعدی متهم را شناسایی و دستگیر کردند. کارگر افغان در بازجویی‌های اولیه جرمش را قبول کرد و گفت: «وقتی فهمیدم شوهر این زن باغ را ترک کرده است، وسوسه شدم و با پریدن از روی دیوار سراغ او رفتم و مرتکب تعرض شدم». پرونده در نهایت برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

روز گذشته درحالی‌که شاکی در جلسه دادگاه حاضر نبود، متهم پای میز محاکمه رفت. او اتهامش را رد کرد و گفت: «من قبول دارم که آن روز از روی دیوار پریدم و به سمت این زن رفتم، اما وقتی دیدم مقاومت می‌کند، او را رها کردم و به باغ محل کار خودم برگشتم. من تجاوزی انجام ندادم و آنچه در اداره آگاهی گفتم به این دلیل بود که تحت فشار قرار داشتم». بنا بر این گزارش، هیأت قضات بعد از اتمام جلسه محاکمه، برای صدور رأی وارد شور شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *