پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

چرا داعش از هر خانواده یک نفر را بازداشت می‌کند؟

گروه تروریستی داعش، ۱۲ غیرنظامی اهل الحویجه را اعدام و حدود سه هزارغیر نظامی را بازداشت کرده است، تا از خروج خانواده‌های ساکن در این منطقه جلوگیری کند.

%postname%

گروه تروریستی داعش، ۱۲غیر نظامی اهل الحویجه واقع در جنوب غرب استان کرکوک عراق را اعدام وحدود سه هزارغیر نظامی را بازداشت کرده است. همه این افراد در صدد خروج از این منطقه و رسیدن به مناطق امن بودند.

داعش هم چنین یک نفر از اعضای هر خانواده ساکن درجنوب غربی کرکوک را برای جلوگیری از “فرار” خانواده های آنان، بازداشت می کند.

پایگاه خبری سومریه نیوز روز پنجشنبه به نقل از یک منبع امنیتی این استان اعلام کرد: گروه تروریستی داعش، به سوی خانواده هایی که در صدد خروج از الحویجه (۵۵ کیلومتری جنوب غربی کرکوک) بودند تیراندازی کرد که به کشته شدن ۱۲ نفر از آنان منجر شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: سه هزار غیر نظامی ازجمله زن و مرد و کودک و سالخورده که در صدد خروج از بخش الحویجه بودند؛ نزدیک روستاهای العیصلانه، اکصیر و السیحه واقع در بخش الحویجه و منطقه الملتقی در غرب این استان تجمع کرده بودند و داعش برای جلوگیری از فرار مردم، کمینی را برای غیر نظامیان نصب کرده بودند.

گفتنی است داعش پیش از این برای استفاده از مردم به عنوان سپرهای انسانی و هم چنین جلوگیری ازپیشروی نیروهای امنیتی که در صدد آزادسازی بخش الحویجه بودند، ازخروج غیرنظامیان از مناطق تحت سیطره خود جلوگیری می کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *