چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۳ قبل از ظهر به وقت تهران

پیشنهاد یک میلیاردی به فردوسی‌پور دردسرساز شد!

مجله انلاین دوستان : در روزهایی که فردوسی‌پور اعتراف کرده نباید از سالگادو درباره مصدوم کردن بازیکن برزیلی که سال‌ها قبل این اتفاق افتاده در برنامه‌اش سوال می‌کرده، ناخواسته یک حاشیه عجیب دیگر پیرامون عادل ایجاد شد.

پیشنهاد یک میلیاردی به فردوسی‌پور دردسرساز شد!
پیشنهاد یک میلیاردی به فردوسی‌پور دردسرساز شد!

به گزارش روزنامه شهروند،  آنجا که حضور اسکندر کوتی، ‌گزارشگر باسابقه فوتبال در برنامه خندوانه با شیطنت رامبد جوان برای درخواست از فردوسی‌پور جهت حضور در برنامه‌اش همراه شد، کوتی یک جمله جالب بر زبان آورد. او از پیشنهاد یک میلیاردی یک شرکت به عادل برای اجرای مراسم جشن ۴,۵ ساعته و رد این پیشنهاد توسط تهیه‌کننده برنامه ٩٠ خبر داد. موضوعی که حاشیه‌های زیادی را در پی داشت؛ خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به کوتی تاختند و او را سرزنش کردند. ظاهرا با عقل خیلی از مخاطبان خندوانه جور درنمی‌آمد که اولا کسی حاضر شده باشد چنین پیشنهادی به عادل بدهد و ثانیا او آن را نپذیرد.

کوتی اما همچنان پای حرفش ایستاده است. او می‌گوید: «هرکس هرطور می‌خواهد فکر کند. من نمی‌توانم نام شرکتی که به عادل فردوسی‌پور پیشنهاد داده را بیان کنم اما اینهایی که چنین مساله‌ای را باور ندارند و مرا دروغگو خطاب می‌کنند، دشمن فردوسی‌پور هستند. امتحانش مجانی است. یک شرکت دیگر به عادل پیشنهاد بدهد، ببینید آیا قبول می‌کند یا خیر!»

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *