پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

پرسپولیس با ماشین به صدر بازگشت!

پرسپولیس تهران با برد یک بر صفر مقابل تیم ۱۰ نفره ماشین سازی تبریز به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال صدر جدول را از تیم تراکتورسازی پس گرفت.

به گزارش مهر، در آخرین دیدار از رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین سازی رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. وحید امیری در دقیقه ۲۲ با یک ضربه سر برای پرسپولیس گلزنی کرد.

 

پرسپولیس این بازی را با ترکیب رادا شویچ، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده (احمد نوراللهی)، وحید امیری، مهدی طارمی (صادق محرمی) و پریمیوف (علی علیپور) آغاز کرد. حضور رضائیان در ترکیب اصلی این بازی از نکات جالب توجه بود و این بازیکن انگیزه زیادی داشت تا توانایی های خود را ثابت کند.

 

پرسپولیس در دقیقه ۲۰ می توانست توسط طارمی به گل برسد ولی توپ این بازیکن توسط دروازه بان ماشین سازی دفع شد. دو دقیقه بعد این وحید امیری بود که روی ارسال رامین رضائیان و با یک ضربه سر برای سرخپوشان گلزنی کرد.

 

تلاش بازیکنان ماشین سازی برای جبران نتیجه تا پایان این نیمه ثمری نداشت. پرسپولیس هم بعد از گل اول نتوانست تهدید جدی روی دروازه حریف ایجاد کند تا نیمه نخست با همان تک گل به اتمام برسد.

 

در نیمه دوم پرسپولیس چهره هجومی تری به خود گرفت. در دقیقه ۵۲ باز هم این مهدی طارمی بود که فرصت گلزنی داشت ولی این فرصت به جایی نرسید. یکی از اتفاقات ویژه این بازی در دقیقه ۵۸ رخ داد و کاکاشوایلی بازیکن گرجستانی ماشین سازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. به این ترتیب ماشین سازی در دقایق باقی مانده با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

 

دروازه بان ماشین سازی یکی از بازیکنان موثر این مسابقه بود و بارها با عکس العمل های خوبش مانع گل خوردن این تیم شد. از جمله در دقیقه ۵۹ که شوت محکم محسن مسلمان توسط او دفع شد.

 

ماشین سازی حتی با ۱۰ بازیکن فرصت جبران نتیجه را داشت. در دقیقه ۷۰ خطای مشکوک سیدجلال حسینی روی مهاجم ماشین سازی، یک ضربه پنالتی برای تیم تبریزی در پی داشت. با این حال امین قاسمی نژاد این پنالتی را به بیرون زد تا شاگردان رسول خطیبی بهترین موقعیت گلزنی را از دست بدهند.

 

در ادامه، پرسپولیسی ها باز هم صاحب موقعیت هایی شدند که به جایی نرسید. حملات نامنظم ماشین سازی هم بی نتیجه ماند تا در نهایت بازی با همان یک گل به اتمام برسد.

 

با این نتیجه پرسپولیس ۲۶ امتیازی شد و جای تراکتورسازی را در صدر جدول گرفت.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *