چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

پدرو مادری که دختر ۱۷ ساله خود را وادار به تن فروشی می کردند+عکس

پدرو مادری که دختر 17 ساله خود را وادار به تن فروشی می کردند+عکس
پدرو مادری که دختر ۱۷ ساله خود را وادار به تن فروشی می کردند+عکس

مجله انلاین دوستان : به گزارش روزنامه اماراتی الاتحاد، دو زوج در دادگاه اتهام خود را انکار کردند اما دادستانی گفت که مرد آسیایی تاکید کرده که با قربانی، رابطه برقرار کرده و نمی‌دانست که او مجبور به این کار شده است.

دادستانی در کیفرخواست خود آورده است که این زوج، از سیطره خود بر دخترشان استفاده کرده و او را مجبور به تن فروشی کردند.

دختر ۱۷ ساله در حالی که چادر عربی مشکی بر سر داشت، در دادگاه حاضر شد و در حالی که گریه می‌کرد، درباره جزئیات آنچه که برایش پیش آمده، سخن گفت.

این قربانی گفت که پدرش در کشورشان گفت که برای تن فروشی، او را به دبی خواهد برد، اما او نپذیرفت. این مساله باعث شد که والدینش بر او فشار بیاورند و فقر خود را یادآور شوند.

او ادامه داد که پدرش با او قهر کرد، مساله‌ای که باعث شد به خواسته او تن دهد. پس از آن والدینش او را به دبی منتثل کردند و به آپارتمانی بردند که دو مرد یکی فروشنده و دیگری بی‌کار، آن را اداره می‌کردند.

به گفته او در آن آپارتمان تعدادی دختر بود که کارشان تن فروشی بود. والدینش با کمک یکی از دو مرد، قراری با یک مرد آسیایی دیگر برای برقراری رابطه جنسی با دختر ترتیب دادند.

این دختر ۱۷ ساله ادامه داد که والدینش او را به هتل محل اقامت مشتری بردند و با وجود مخالفتش و تحت تهدید پدرش که پول را از قبل گرفته بود، مجبور به رفتن به اتاق مرد برای همخوابی با او شد. به گفته او، این مرد ۳ بار با او رابطه برقرار کرد.

این دختر قربانی می‌افزاید که برای بار دوم نیز والدینش او را به هتل بردند تا در مقابل ۱۰هزار درهم، با مردی دیگر همخوابی کند، اما این مرد پلیس بود و آن‌ها را دستگیر کرد.

دادستانی دبی، دو مرد صاحب آپارتمان را به اداره فاحشه خانه، سوء‌ استفاده از زنان و راه اندازی سایتی برای پخش تصاویر دختران متهم کرد اما این دو منکر اتهام شدند.

دادگاه تصیم گرفت ۲۱ ماه آینده بررسی پرونده را ادامه دهد تا وکلای مدافع امکان دفاع داشته باشند و دیگر شاهدان نیز شهادت خود را ارائه دهند.////العربیه

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *