پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ بعد از ظهر به وقت تهران

عکس: این جوان عاشق خوردن گوشت سگ و الاغ است!

جوان روستایی پس از ورشکستگی کامل، دچار بیماری های شدید روحی و روانی شده است، به صورتی که با کار های عجیب و غریبش تمام ساکنین روستا را به وحشت انداخته است. تا جایی که انها خواستار بازداشت این شخص شده اند.

به گفته اهالی روستا این جوان به دلیل خوردن گوشت الاغ و سگ دچار هاری شده است!
برادر این شخص در توصیف حال او میگوید: وی الاغ ها و سگ ها را ذبح کرده و گوشت های انها را تا جایی که می تواند می خورد و پس از سیر شدن لاشه انها را در خانه و باغ های اطراف دفن می کند.
 www.dustaan.com-dustaan.com-جوان مصری
وی افزود: برادرش به علت از دست دادن اموالش در شمال منطقه سینا در سال ۲۰۰۷، با بیماری روانی مبتلا شده و پس از بازگشت متوجه تغییرات روحی او شدیم و اینکه نه تنها با ما غذا نمی خورد بلکه به مدت طولانی از خانه خارج می شود و هنگام بازگشت، لباس هایش خونین است. ما گمان می کردیم برادرم از محل قصابی اش در روستا برمی گردد تا اینکه همسرش اطلاع داد که وی در غیاب او و دو فرزندش، سگی را در خانه نگهداری و سپس کشته و آنها را مجبور کرده همراهش بخورند که آنها سرباز زده اند.به گفته توفیق، با بردن برادرش نزد روانشناس و تشخیص وی، تصمیم برآن شد پلیس این سگ خوار را برای معرفی به بیمارستان روانی دستگیرکند اما پلیس از انجام این کار طفره رفته و آن را منوط به مجوز دادستانی عنوان کرد.

بیمار روانی مصری دو فرزند ۱۸ و ۸ ساله دارد که تهدید به کشتن آنها کرده است.

این وضعیت موجی از رعب و وحشت را در میان اهالی این روستا و منطقه در پی داشته است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *