چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

واکنش روحانی به سخنان قالیباف

حسن روحانی رئیس جمهور فعلی و نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود به ادعاهای قالیباف واکنش نشان داد.

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حسن روحانی
واکنش روحانی به سخنان قالیباف
حسن روحانی به برخی ادعاهای مطرح شده از سوی محمدباقر قالیباف در اولین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ‌حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات محمدباقر قالیباف در بخش‌هایی از مناظره روز جمعه، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

 

«هدف از مناظره‌ها، توضیح برنامه‌هاست تا مردم بتوانند بین نامزدها یک نفر را انتخاب کنند. اگر نقل قولی می‌خواهیم انجام دهیم یا نسبتی بدهیم، باید صحیح و راست باشد. علت اینکه امشب سخنان یک نامزد را متوقف کردم، این بود که دروغ ادامه پیدا نکند و گناهان ایشان زیاد نشود.

 

در اینجا لازم می‌دانم موارد کذبی که در مناظره امشب مطرح شد را جهت اطلاع عموم به اختصار شرح دهم:

 

ارائه برنامه کوتاه‌مدت سه‌ماهه یا ۱۰۰ روزه و برنامه‌های بلندمدت یک‌ساله و چهارساله توسط نامزدهای انتخاباتی امری معمول است. بنده نیز درخصوص برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت خود در برنامه‌های تبلیغاتی سال ۹۲ که از رسانه ملی پخش شد، توضیح دادم و بعد از برعهده گرفتن مسئولیت، همانطور که قول داده بودم در پایان ۱۰۰ روز اول، اقدامات دولت تدبیر و امید را در یک گفتگوی زنده تلویزیونی برای مردم عزیز شرح دادم. اما ادعای حل تمام مشکلات اقتصادی در عرض ۱۰۰ روز، غیرواقعی و غیرعقلانی است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *