چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

واریز ۳۰ هزار تومان برای هر نفر به عنوان سبد کالا

wwwdustaan.com-سبد-کالمجله انلاین دوستان :  مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت با اشاره به اینکه مشمولان بسته امنیت غذایی می‌توانند از بین ۱۰ کالا تا سقف مصوب دولت خرید کنند، گفت: کارمندان دولت می‌توانند کالاهای اساسی را با تخفیف از تعاونی‌های مصرف خریداری کنند.

بهمن عبداللهی در مورد بسته امنیت غذایی دولت اظهار داشت: دولت برای اقشار سهمیه‌بگیر کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی اقلامی را در نظر گرفته که از طریق شبکه‌های توزیع در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت افزود: بر اساس مصوبه دولت، به هر خانوار مشمول، دو نفر اول خانوار به ازای هر نفر ۳۰ هزار تومان و (نفر سوم تا سقف ۸ نفر) به ازای هر نفر ۱۰ هزار تومان کالا با کارت بانکی یارانه آنها واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مرحله اقشار هدف سبد امنیت غذایی کاهش پیدا کرده‌اند و دولت برنامه‌ای برای اعطای کالا به کارمندان دولت در آستانه ماه رمضان ندارد.

عبداللهی افزود: حدود ۷ میلیون نفر مشمول دریافت بسته امنیت غذایی دولت هستند و در این دوره سبد کالایی وجود ندارد و مشمولان از ۱۰ قلم کالای اساسی تهیه شده در فروشگاه‌ها تا سقف ارقام مصوب دولت خرید کنند.

وی با بیان اینکه مشمولان برای خرید بسته امنیت غذایی ۳ ماه فرصت دارند، گفت: بنابراین نیازی به عجله و شتاب برای دریافت آن وجود ندارد.

این فعال بخش تعاون درباره تسهیلات تعاونیهای مصرف کارکنان دولت در آستانه ماه رمضان گفت: کارمندان دولت می‌توانند اقلام پرمصرف نظیر برنج، گوشت قرمز، مرغ و روغن را با قیمت‌های مناسب‌تر از بازار از تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت خریداری کنند.

به گزارش فارس، نوبخت سخنگوی دولت چهارشنبه گذشته اعلام کرد: در جلسه هیات دولت تصمیم گرفته شد که برای تحقق حمایت غذایی که از قبل اعلام شده بود از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شود، ۱۸۷ میلیارد تومان برای این کار به این وزارتخانه تخصیص داده شود، تا هفته آینده بتواند مرحله نخست حمایت غذایی از اقشار کم درآمد را اجرا کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *