پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

همسرم فقط به دنبال پوله من بود!

مجله انلاین دوستان : چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

www.dustaan.com-مهریهمرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی ما ۵ ماه بیشتر نیست که با هم ازدواج کرده‌ایم. اما من تازه همسرم را شناخته‌ام و متوجه شده‌ام که او تنها به خاطر پولم با من ازدواج کرده است.

وی افزود: من از خانواده ثروتمندی هستم و روزی که با نازنین آشنا شدم احساس کردم که او تنها دختری است که به خاطر پول و ثروتم مرا نمی‌خواهد. برای همین خیلی زود به او علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم.حتی روز خواستگاری هم به خواسته خودم ۸۰۰ سکه طلا به عنوان مهریه تعیین کردم. اما درست یک ماه بعد از ازدواجمان بود که نازنین به دادگاه خانواده آمد و مهریه‌اش را به اجرا گذاشت. اصلا باور نمی‌کردم. به او گفتم چرا اینکار را کردی نازنین هم گفت فقط می‌خواهد مهریه‌اش را بگیرد. من هم تمام سکه‌ها را یک جا به او پرداخت کردم، ولی حالا می‌خواهم از این زن جدا شوم. او هم مثل بقیه فقط به دنبال پولم بود و نمی‌خواست در کنار من زندگی کند. من هم دوست ندارم در کنار این زن زندگی کنم.

زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی مهریه حق زن است و من می‌خواستم از همین اول زندگیمان حقم را بگیرم و برای خودم و زندگیمان پس انداز کنم. من قصد بدی نداشتم و چشمم به دنبال پول شوهرم نیست. فقط می‌خواستم حق و حقوقم را بگیرم. اما شوهرم این موضوع را بهانه کرده و می‌خواهد از من جدا شود. حالا که او اینطور می‌خواهد، من هم حرفی برای جدایی ندارم. زندگی که در آن اعتماد نباشد بهتر است که هرچه زود‌تر به پایان برسد.

وقتی حرف‌های این زوج به پایان رسید تلاش قاضی برای منصرف کردن آن‌ها از طلاق بی‌نتیجه ماند. برای همین قاضی رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *