سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۸ قبل از ظهر به وقت تهران

هزینه نجومی برای محافظت از ترامپ و خانواده اش +تصاویر

پیش بینی می شود با توجه به خانواده پرجمعیت دونالد ترامپ ، برای مراقبت از  خانواده وی در طول ۴ سال بیش از یک میلیارد و دویست میلیون دلار هزینه شود.

کل هزینه تامین حفاظت باراک اوباما و خانواده ۴ نفره او در ۸ سال گذشته ۹۷ میلیون دلار شده است در حالی که پیش بینی می شود هزینه حفاظت از خانواده گسترده ترامپ در طول ۴ سال آینده دستکم به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برسد.

“دونالد ترامپ” رییس جمهور جدید آمریکا علاوه بر تفاوت های فاحش با اسلاف خود تفاوت دیگری نیز با روسای جمهور سابق این کشور دارد و آن ” هزینه حفاظت سرسام آور” اوست که پیش بینی می شود در پایان دوران ۴ ساله ریاست جمهوری او به بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برسد.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه واشنگتن پست آمریکا، گستردگی خانواده ترامپ و پراکندگی آنها در نیویورک و واشنگتن به علاوه سفرهای متعدد کاری یا شخصی آنها به مناطق مختلف آمریکا و جهان ، هزینه ای سرسام آوری برای تامین حفاظت آنها رقم خواهد زد.

 

کل هزینه های تامین حفاظت باراک اوباما رییس جمهور پیشین آمریکا  و خانواده چهار نفری او که همگی در کاخ سفید مستقر بودند در طول دوران ریاست جمهوری حدود ۹۷ میلیون دلار شده است، در حالی که تنها سه سفر اخیر ترامپ به ویلای شخصی خود در فلوریدا در آخر هفته ها در یک ماه گذشته بالغ بر ۱۰ میلیون دلار برای سرویس مخفی آمریکا هزینه در برداشته است.

 

گلف بازی ترامپ در ویلای خود در فلوریدا

%postname%

از سوی دیگر فرزندان ترامپ که امپراتوری مالی او را اداره می کنند، از زمان ریاست جمهوری پدر تحت پوشش حفاظت سرویس مخفی قرار گرفته اند. اخیرا دو پسر ترامپ برای آیین گشایش باشگاه بین المللی گلف ترامپ به امارات متحده عربی – دوبی- رفته اند. آنها در طول این سفر کاری که ارتباطی به مسئولیت های رییس جمهوری ندارد، تحت پوشش حفاظتی سرویس مخفی بوده اند.

 

همچنین عدم حضور همسر و فرزند کوچک ترامپ در واشنگتن و استقرار آنها در برج ترامپ در نیویورک هزینه اضافی دیگری به دوش بودجه فدرال سرویس مخفی آمریکا گذاشته است.

 

برج ترامپ در محله شلوغ و پرتردد منهتن در قلب نیویورک واقع است و ملانیا و بارون ترامپ بانوی اول و فرزند کوچک ترامپ در این مکان زندگی می کنند. بر اساس برآوردها هزینه تامین حفاظت این برج روزانه ۵۰۰ هزار دلار برای سرویس مخفی آمریکا آب می خورد . هزینه ای که سالانه به ۱۸۳ میلیون دلار و در چهار سال بالغ بر ۷۳۰ میلیون دلار خواهد شد.

 

اگر ترامپ بخواهد به سفرهای آخر هفته خود به ویلای شخصی اش در” مارالاگو” فلوریدا ادامه دهد باید انتظار هزینه ماهانه بیش از ۱۰ میلیون دلار برای تامین هزینه های حفاظتی او را داشت که سالانه به بیش از ۱۲۰ میلیون دلار خواهد رسید و در چهار سال پایان دوران ریاست جمهوری به نزدیک ۵۰۰ میلیون دلار خواهد رسید.

 

کاروان خودرویی رییس جمهور جدید آمریکا در فلوریدا

%postname%

حقوق سالانه رییس جمهور در آمریکا ۴۰۰ هزار دلار است و این در حالی است که این حقوق در پایان ۴ سال به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار می رسد اما با این حال ترامپ گفته حقوق سالانه دریافت نخواهد کرد؛ اما اگر خانواده ترامپ بخواهند همچنان به سفرهای پرهزینه و نیز در وضعیت پراکندگی کنونی در شهرهای مختلف ادامه دهند، هزینه های تامین حفاظت خانواده رییس جمهور چهل و پنجم آمریکا در پایان سال ۲۰۲۰ به بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار خواهد رسید و رکورد شکن خواهد شد و دستکم به  ۱۲ برابر هزینه تامین امنیت خانواده رییس جمهور پیشین آمریکا (اوباما) خواهد رسید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *