پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

هجمه پدر داماد احمدی‌ نژاد به مطهری

هرچقدر که امثال علی مطهری بیشتر اظهارنظر کنند، مردم بیشتر با پشت صحنه این افراد آشنا می‌شوند و حقایق بیشتری از انحراف این جماعت برای مردم روشن می‌شود…

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,مطهریدلواپسان به بیراهه می روند و ظاهرا خود متوجه این موضوع نیستند که باید حرمت افراد به ویژه مسئولان را حفظ و دغدغه‌های سیاسی و جناحی خود را تبدیل به تیری نکنند که به سمت دلسوزان نشانه برود. جالب‌تر اینکه برخورد به حدی می‌رسد که اعضای خانواده رئیس‌جمهور سابق در مسیر رسیدن به اهداف خودبه بازنشر مطالبی می‌پردازند که از سوی دلواپسان تهیه شده است.

 

مانند احمد خورشیدی پدر داماد احمدی‌نژاد که متنی از سعید قاسمی در کانال خود با تیتر «سعید قاسمی: علی مطهری، تریبون منافقین است» منتشر کرده است و در بیان دلیل این ادعای کذب آورده است که«علی مطهری تریبون منافقین و نمونه بارز نفوذ آمریکایی‌هاست. من از علی مطهری به خاطر نامه‌ای که منتشر کرده تشکر می‌کنم؛ چرا که اگر قرار بود در هزاران تریبون سخنرانی کنم تا انحراف فکری و انحراف عقلی این جماعت را برای مردم ثابت کنم، به این زیبایی که خودشان ثابت کردند، نمی‌توانستم انجام بدهم.

 

هرچقدر که امثال علی مطهری بیشتر اظهارنظر کنند، مردم بیشتر با پشت صحنه این افراد آشنا می‌شوند و حقایق بیشتری از انحراف این جماعت برای مردم روشن می‌شود… آنچه سعید قاسمی منتشر و احمد خورشیدی باز نشر کرده اتهام به علی مطهری در جایگاه نایب‌رئیس مجلس است.

 

نکته قابل تامل در این است که مرز بین نقد و تخریب حتی به میزان اندک برای اینها قابل اعتنا نیست و در کلمه به کلمه این متن نشانه خشم هویداست. اما آیا از خود پرسیده‌اند که در نهایت چنین هجمه‌هایی به نفع کیست؟ آیا انتخابات مجلس در حوزه تهران و انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ پاسخ مردم به این بداخلاقی‌ها نبود یا شاید افشای تخلفاتی که گفته می‌شود برخی از آنها در دولت قبل رخ داده است سبب واهمه نزدیکان احمدی‌نژاد شده که به این شکل سعی در منحرف کردن اذهان دارند؟ به هر حال آنچه از سوی سعید قاسمی نگاشته‌شده و احمد خورشیدی در کانال تلگرامی خود بازنشر کرده نشان از انصاف ندارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *