پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

نظر مهران غفوریان در خصوص بازی حمید فرخ‌ نژاد

مهران غفوریان کارگردان و بازیگر طنز کشورمان ضمن تعریف و تمجید از بازی حمید فرخ نژاد عنوان کرد که وی پتانسیل بالایی در فیلم های های کمدی موقعیت دارد

%postname%مهران غفوریان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تصمیم به کارگردانی در سینما، گفت: سال آینده با منصور سهراب پور یک فیلم کمدی جدی را با بازیگرانی مطرح کار خواهم ساخت.
وی از آخرین وضعیت «زیر آسمان شهر» خبر داد و بیان کرد: احتمالا بعد از عید و در شروع سال جدید، ساخت این مجموعه را شروع می کنم. البته ساخت این دو اثر سینمایی و تلویزیونی بستگی به شرایط دارد که بستر هرکدام فراهم شد آن را خواهم ساخت.
این بازیگر با اشاره به فضای کمدی سینما تصریح کرد: از برخی فیلم‌های طنزی که از ما می بینید، راضی نیستم و آن‌ها را قوی نمی‌دانم اما استاندارد آن‌ها برای فروش خوب است. اگر روند «گشت ۲» مانند یک آن باشد دوست خواهم داشت. بخصوص انتخاب حمید فرخ نژاد که بسیار درست است چون ثابت کرده پتانسیل بالایی برای بازی در کمدی‌های موقعیت را دارد.
غفوریان درباره تمایلش به حضور فیلم کاهانی در جشنواره فیلم فجر، خاطر نشان کرد: تمایل داشتم این فیلم هم در جشنواره فیلم فجر دیده شود چون فیلم خوبی است و هم من خوب بازی کردم.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *